Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@11:42:59 GMT

سوءقصد به ماکرون در فرانسه با کوکتل مولوتف +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۴۷۴

سوءقصد به ماکرون در فرانسه با کوکتل مولوتف +فیلم

خبرگزاری فارس: در حالی که  اعتراضات ماه‌های اخیر در فرانسه علیه سیاست‌های اقتصادی و سیاسی رئیس‌جمهور این کشور بارها خبرساز شده است، یک نفر به اتهام همراه داشتن کوکتل مولوتف و تلاش برای ورود به کاخ الیزه بازداشت شد.

رسانه‌های خبری از قبیل اسپوتنیک به نقل از منابع فرانسوی گزارش دادند، یک مرد که می‌خواست با کوکتل مولوتف وارد کاخ الیزه (دفتر ریاست جمهوری فرانسه) در پاریس شود، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش فیگارو، هنوز مشخص نیست انگیزه‌های این مرد از تلاش برای ورود به کاخ الیزه با کوکتل مولوتف چیست، فردی که خود را «هنرمند» معرفی کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی ، این فرد در مقابل دروازه‌های ورودی کاخ سفید همراه با کوکتل مولوتف بازداشت شد. یک رهگذر و یک زوج دیگر که در حال فیلمبرداری از تلاش فرد مذکور برای ورود به کاخ الیزه بودند هم دستگیر شدند.

تلاش این فرد ناشناس برای ورود به کاخ الیزه در حالی انجام شده که پیش از این مخالفت‌ها در فرانسه علیه سیاست‌های ماکرون بسیار خبرساز شده بود و حتی یک بار آذرماه سال ۱۳۹۷ رئیس‌جمهور فرانسه هدف یک تخم مرغ قرار گرفته بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کوکتل مولوتف کاخ الیزه ماکرون برای ورود به کاخ الیزه کوکتل مولوتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربن به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • فیلم| پلیس فرانسه هم به جان دانشجویان دانشگاه سوربن افتاد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»