Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:03:40 GMT

شمار جانباختگان کووید-۱۹ اصفهان در یک روز ۲ رقمی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۶۸۲

شمار جانباختگان کووید-۱۹ اصفهان در یک روز ۲ رقمی شد

آرش نجیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیش‌تر و در روزهای گذشته شمار جانباختگان این بیماری در استان یک رقمی بود که  با افزایش شمار مبتلایان میزان فوتی‌ها هم بیشتر شده است.

وی ادامه داد:  در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۱۸ نفر دیگر در ۲۲ شهرستان استان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۶۳۳ نمونه‌گیری از افراد مشکوک مبتلا به این بیماری ویروسی در استان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی با بیان اینکه در یک روز اخیر ۱۶۵ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند تصریح کرد: تعداد کلی بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان ۹۰۹ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته تاکنون ۱۳۰ نفر از مراکز درمانی استان مرخص شدند گفت: موارد بستری در بخش ICU (مراقبت‌های ویژه) ۱۳۴ نفر است.

اکنون مجموع جانباختگان کووید-۱۹ در کشور به ۶۲ هزار و ۷۵۹ نفر و جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۷۵۹ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است، همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

آفتاب‌‌نیوز :

زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است.

برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد