Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده شهرستان‌خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال در جهت تامین زیر ساخت های حوزه گردشگری  خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، سید غنی نظری در جریان بازدید از  پروژه‌های اجرایی حوزه گردشگری شهرستان خلخال به همراه  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری منطقه خلخال و کوثر، توسعه پایدار این منطقه را صرفا با محوریت گردشگری امکانپذیر نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا چند سالی است با توجه به‌ پتانسیل‌های موجود و فرهنگ غنی منطقه و ویژگی‌های طبیعی شهرستان خلخال، طرح های مهم گردشگری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان در حال اجرا می باشد که در صورت بهره‌برداری تحولی شگرف در اقتصاد منطقه ایجاد خواهد نمود پروژه بام خلخال و چندین پروژه دیگر از جمله این طرح های گردشگری است که با اهتمام جدی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حال اجرا و تکمیل  است.

وی افزود: مجتمع توریستی  تفریحی بام خلخال  به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های گردشگری استان با دو کاربری "شهری تفریحی" و "توریستی اقامتی" در سه فاز  بر روی تپه ای مشرف به شهر خلخال با چشم اندازی فوق العاده زیبا و با بهره گیری از هنر معماری منحصر به فرد در حال اجرا می‌باشد فاز اول این پروژه با سبک و سیاقی کاملا سنتی دارای امکانات تفریحی متعدد  و با الهام از بافت سنتی و روستایی منطقه با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی  با صرف هزینه ای معادل یکصد و بیست میلیارد ریال در حال اجرا بوده و بزودی آماده افتتاح خواهد شد‌.

تعطیلی مجموعه گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز طبیعتگردشگری شهرستان ری باید مورد توجه ویژه قرار گیردورود به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت ممنوع شد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاز دوم مجتمع بام خلخال با رویکرد "شهریتفریحی" شامل امکانات به روز تفریحی و فاز سوم آن نیز با کاربری "فرهنگیورزشی" با امکانات ورزشی و باشگاهی در ادامه پروژه به اجرا در خواهد آمد.

 غنی نظری تصریح کرد:  بخش گردشگری منطقه خلخال و کوثر به عنوان محور توسعه منطقه در سالی که مزین به نام " تولید، پیشرفت‌ها، مانع زدایی‌ها " می‌باشد، ایجاب می‌کند در جهت پشتیبانی و رفع موانع  پیش روی  سرمایه‌گذاران این حوزه گام‌های اساسی برداشته شود.

وی همچنین نیز در این بازدیداز تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار در جهت تامین زیر ساخت‌های پروژه‌های گردشگری شهرستان در حوزه آب، برق، گاز خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر گردیده در جهت حمایت  از صنایع دستی در حوزه گلیم بافی ، فرش بافی و جاجیم بافی ، شهرستان خلخال  به عنوان " شهر ملی جاجیم " انتخاب شود.

 نماینده خلخال و کوثر نیز اظهار امیدواری نمود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با بهره برداری از این پروژه‌ها گسیل گردشگران و شکوفایی اقتصادی را شاهد باشیم.

انتهای‌پیام/139/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان خلخال خلخال و کوثر حال اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است