Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@21:22:03 GMT

معاون استقلال: دروغ است، انتقال محمد نادری مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۰۲۱

معاون امور بین‌ الملل استقلال به خبر جریمه احتمالی استقلال به خاطر انتقال محمد ناردی واکنش نشان داده است

صبح امروز خبری در یکی از خبرگزاری مبنی بر اینکه انتقال محمد نادری از کورتریک به استقلال مشکل داشته و احتمالا باشگاه استقلال با جریمه هایی از سوی فیفا مواجه خواهد شد منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، حالا کاظم قیم در خصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است به برنا گفت: 

این خبر از پایه و اساس اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال طبق توافقی که با مسئولان باشگاه کورتریک داشته است، قرار بوده در 3 قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کند و تا به امروز به تعهدات خود پایبند بوده است.

او در ادامه افزود: 

قسط اول به موقع و حتی یک روز قبل از موعد اعلام شده پرداخت شده است و موعد پرداخت قسط دوم 20 آپریل(حدود 18 روز آینده) است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی صورت می گیرد.

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال اضافه کرد: 

تا تاییدیه ای از سوی باشگاه کورتریک و فدراسیون بلژیک صادر نشود، امکان صدور ITC وجود ندارد و جریان جعلی بودن مجوز بازی محمد نادری از ریشه کذب است.

قیم درخصوص واکنش باشگاه استقلال به انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری‌ها گفت: 

تصمیم داریم اقدامات قانونی را در این خصوص داشته باشیم. این خبرگزاری پیش از این نیز شایعه کسر 6 امتیاز از استقلال را منتشر کرده بود و باشگاه استقلال این بار با اقدام قانونی خود در مورد این اخبار کذب واکنش نشان خواهد داد.

به نظر می رسد خبر محمد نادری دروغ 13 باشد و باشگاه استقلال به یک شوخی واکنش جدی نشان داده باشد.

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی

معاون دومای دولتی از سواستوپل روسیه در واکنش به اظهارات کامرون مبنی بر حق اوکراین برای حمله به خاک روسیه با سلاح و موشک‌های انگلیسی اظهار داشت:مسکو قدرت دفاع از کشور خود در برابر این سلاح‌ها را دارد.

به گزارش مشرق، دیمیتری بلیک به این رسانه روس گفت: روسیه با هدف تقویت قدرت دفاعی خود، دائما در حال تقویت سیستم‌های پدافند هوایی خود است.

عضو کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه افزود: «غرب جمعی» از مدت‌ها پیش تصمیم به استفاده از موشک‌های دوربرد در خاک روسیه گرفت و کامرون علناً این موضوع را اعلام کرد و البته تردید نداشت که نیروهای مسلح ما دائماً در حال تقویت سیستم دفاع هوایی هستند.

وی با اشاره به توانمندی‌های روسیه در زمینه موشک‌های ضدهوایی و ایستگاه‌های جنگ الکترونیک، ابراز اطمینان کرد که روسیه ضمن دفاع از خود در برابر موشک‌های دوربرد، ابتکار ضدحمله را نیز در اختیار خواهد داشت.

بلیک گفت: وزیر امور خارجه انگلیس با این اظهارات خود، جلوتر از لوکوموتیو دوید، نتوانست خود را مهار کند و زبانش را برای جلب رضایت واشنگتن به چرخش درآورد.

این نماینده دومای دولتی روسیه تصریح کرد: موضوع حمله به مناطق روسیه با سلاح‌های دوربرد روسیه از مدت‌ها پیش قطعی شده بود، اما آنها نمی‌خواستند علناً آن را بیان کنند و خواستار حذف آن از اخبار شدند؛ اما ظاهراً پس از کمی فکر کردن، اجازه دادند و دوباره این خبر منتشر شد.

به نوشته این رسانه روس، خبرگزاری رویترز برخی اخبار مربوط به سفر دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس به کی‌یف و نقل قول از وی درباره حق اوکراین برای استفاده از تسلیحات انگلیسی برای حمله خاک روسیه را از سایت خود حذف کرده بود اما باری دیگر آنها را منتشر کرد.

وزیر امور خارجه روسیه پیش از این گفته است:‌ روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات غرب به اوکراین در حل و فصل این مناقشه مانع ایجاد می‌کند، کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و آنها با این کار «با آتش بازی می کنند.»

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز روز جمعه گفت: اظهارات اخیر «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس درباره جنگ اوکراین «خطرناک» و عامل تشدید تنش است.

مکرون روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با تکرار اظهارات سابق خود تصریح کرد که اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد