Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق آشنا با در اختیار داشتن کلید مغازه دست به سرقت از مغازه دوستش زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت : اواخر بهمن ماه پرونده ای با موضوع سرقت از مغازه مکانیکی و سرقت مقادیر قابل توجهی روغن موتور، لنت، دیسک و صفحه و ... به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، در کلانتری 138 جنت آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران افزود: با وصول پرونده کارآگاهان برای بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام و در بررسی های پلیسی مشخص شد که سرقت داخلی می باشد و ظن بر این رفت که سارقان از نزدیکان مال باخته باشد.

سوابق کیفری سارق مغازه

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با این فرضیه وارد تحقیقات تخصصی شدند و موفق می شوند سرنخ های خوبی بدست آورند به طوری که با جمع بندی سرنخ ها هویت سارق به نام ایرج که دارای سوابق کیفری در خصوص سرقت اماکن بود و از دوستان مال باخته بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان و تمام اموال مسروقه از منزل سارق کشف شد.

دوستی سارق با شاکی

سرهنگ اختیاری افزود : متهم در تحقیق بعمل آمده به ارتکاب سرقت از مغازه شاکی اعتراف و اظهار داشت با توجه به آشنایی قبلی با شاکی و دسترسی به کلیدهای مغازه، آن ها تکثیر و در فرصتی مناسب اموال مغازه را سرقت کردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور قضائی کلیه اموال کشف شده ه به مال باخته تخویل و متهم با قرار صادره تحویل زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق سرقت جرم سارق مغازه زندان اخبار حوادث سرقت میلیاردی رئیس دوست پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مکانیکی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون آزاده نامداری عکس قتل کودک مجری تلویزیون ایران روستای اتهام شورش رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد