Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:20:08 GMT

اعتراف تونی بلر به بی‌علاقگی به نخست وزیری

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۲۷۹

اعتراف تونی بلر به بی‌علاقگی به نخست وزیری

"تونی بلر"، نخست‌وزیر اسبق انگلیس اعتراف کرد در سال ۲۰۰۷ که مشغول به کار شده، تجربه ریاست بر یک اداره دولتی را نداشته و کار کردن آنجا آسان نبوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، وی به بی‌بی‌سی گفت: به گمانم لذتی از آن کار نمی‌بردم زیرا مسئولیتم زیاد بود. به عنوان نخست‌وزیر هر روز در حال تصمیم‌گیری هستی و هر روز تحت نظارت گسترده‌ قرار داری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین مطمئن نیستم از آن لذت برده باشم.

بلر با گفتن اینکه "در محبوب‌ترین و ناتوان‌ترین وضعیت خود، شروع به کار می‌کنی و در نامحبوب‌ترین و توانمندترین وضعیت به کار پایان می‌دهی"، به تناقض موجود در شرایط نخست‌وزیری خود اشاره کرد.

این رهبر سابق سپس به توضیح "موضوعی احمقانه" در منصب نخست‌وزیری بریتانیا پرداخت و چنین استدلال کرد که " این تنها شغلی است که اهمیت آنچه انجام می‌دهید، حیاتی و نیاز به تجربه در حیطه آن، بلااثر است. "

وی انتصاب به ریاست کابینه را به این تشبیه کرد که یک هوادار فوتبال، منصب مربی‌گری تیم را بگیرد.

بلر خاطرنشان کرد: اولین شغلی که در دولت گرفتم نخست‌وزیری بود؛ من مثال تیم فوتبال را می‌زنم. اگر در جست‌وجوی مربی جدید منچستر یونایتد بودید و من به شما می‌گفتم مشتاق‌ترین و مجاب‌کننده‌ترین هوادار را انتخاب می‌کنیم و وی را در سمت ریاست تیم قرار می‌دهیم، مردم می‌گفتند، دیوانه شده‌اید.

بلر ۶۷ ساله طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷، نخست‌وزیری بریتانیا را بر عهده داشت و محبوبیت او با باز کردن پای انگلیس به جنگ‌های افغانستان و عراق، به شدت نزول پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونی بلر انگليس نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت_ از شناسایی و دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب در دهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع سریعاً پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف، گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌نمودم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 748338

دیگر خبرها

  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی