Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی، افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان و میزان ۹۶ درصدی کشفیات نسبت به وقوع سرقت، و افزایش ۱۵۱ درصدی و کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق، افزایش حدود ۴ برابری و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در برنامه ریزی طرح‌های عملیاتی پلیس استان مرکزی در نوروز ۱۴۰۰، پیش بینی‌های عملیاتی مناسب در ارتقا نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که این رویکرد بازتاب اثربخشی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان به همراه داشته است.

افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان در طرح نوروزی ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی استان مرکزی، یکی از مطالبات مردمی را برخورد با سارقان عنوان کرد و افزود: از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه و در اجرای طرح نوروزی پلیس استان، تاکنون میزان دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته و در کنار آن نیز میزان افزایش کشفیات نسبت به وقوع سرقت‌ها، ۹۶ درصد بوده است.

وی با اشاره به نقش انکارناپذیر استفاده از رویکردهای هوشمندانه و علمی از سوی پلیس مرکزی، در خلق این دستاوردهای اثر بخش و موفقیت آمیز گفت: پلیس مرکزی، همچنان نقشه میدانی آینده خود را در اجرای هدفمند مأموریت‌های پلیسی، بر اساس رویکردهای مورد نظر ترسیم کرده و بر آن شده است تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری موجود، بسترهای مورد نیاز را برای خلق موفقیت‌ها و دستاوردهای روز افزون فراهم کند.

کشف ۵۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان مرکزی به افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان نیز اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۵۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که این میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود ۴ برابر افزایش داشته است.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز ۴۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده و این میزان کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.

تعداد جانباختگان نوروز ۱۴۰۰ در سوانح رانندگی به ۱۷ نفر رسید

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تعداد جانباختگان در سوانح رانندگی در استان مرکزی از آغاز طرح نوروزی پلیس نیز اشاره داشت و گفت: در این مدت تعداد ۱۷ نفر در تصادفات درون و برون شهری در استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نیز در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور بهنگام پلیس در صحنه، خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان از خصلت‌های مهم پلیس در جامعه اسلامی است و عموم مردم می‌توانند انتقادها، پیشنهادها، شکایت‌ها و نیز پیام‌های قدردانی خود از عملکرد پلیس را به منظور ارائه پیشبرد روز افزون مأموریتهای سترگ پلیسی، از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۹۷ و ۱۱۰ به مسئولان انتظامی منعکس کنند تا از این رهگذر، تمهیدات لازم برای ارائه هرچه بهتر انواع خدمات انتظامی به آنان در سطح جامعه فراهم شود.

کد خبر 5179521

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک نوروز ۱۴۰۰ کالای قاچاق کشف سرقت کشف مواد مخدر ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا 12 فروردین بوشهر خرم آباد گرگان اراک سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه محدودیت های کرونایی مدت مشابه سال قبل افزایش داشته استان مرکزی طرح نوروزی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان