Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد فوادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر با انتقاد از اینکه در بحث وجود گرانی در جامعه ترتیب اثر داده نمی‌شود گفت: نبود نظارت بر بازار و توزیع صحیح کالاهای اساسی از مشکلات اساسی است که باید این روند تقویت شود و نظارت و توزیع کالاها به خوبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کالاها با قیمت مناسب برای مردم در نظر گرفته شود نه اینکه هر روز مردم شاهد گرانی کالاها باشند، افزود: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زیبنده نیست که مردم هنوز در صف کالاهای اساسی چون روغن، مرغ و تخم مرغ باشند.

امام‌جمعه موقت دامغان با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از پروژه‌ها در سطح کشور خوب است اما دولت باید به فکر سفره مردم باشد افزود: مشکل امروز جامعه گرانی است و افزایش قیمت اجناس هنر نیست، هنر آن است که جلوی دلال بازی در سطح جامعه گرفته شود.

فوادیان همچنین با اشاره به ۱۳ فروردین و روز طبیعت اظهار داشت: در روز ۱۳ فروردین نباید منابع طبیعی تخریب شود، چون منابع طبیعی از آثار و رحمت خدا است.

وی با بیان اینکه با وجود آیات و روایات نگاه کردن به سبز زار نشاط‌آور است و تخریب طبیعت عقاب آور و در قیامت سوال و پرس و جو به همراه دارد، تاکید کرد: همه ما در قبال تخریب طبیعت مسئول خواهیم بود که باید بکوشیم به خوبی از طبیعت و منابع طبیعی به خوبی حراست کرد.

امام‌جمعه موقت دامغان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی بهداشت اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تمام جهان درگیر این بیماری هستند و همه باید در قبال این بیماری احساس مسئولیت کرد از سوی دیگر باید گفت تشکر زبانی و لسانی از کادر درمانی خوب است ولی انتظار آن است مشکلات کادر درمانی مورد توجه قرار گیرد و برطرف شود.

کد خبر 5179507

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه دامغان ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا 12 فروردین بوشهر خرم آباد گرگان اراک سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم

انتشار تصاویری از لحظات ترسناک تخریب دیوار منازل مسکونی بر اثر طوفان باد و شن در زاهدان واکنش های زیادی را برانگیخت./ چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی