Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: هم اکنون کشورمان به برکت نظام اسلامی در عرصه های مختلف توانمند و قدرتمند بوده و در آن کارها و طرح های بزرگ زیربنایی و اساسی در آن اجرا شده است.
وی ادامه داد: با وجود این خدمات، نباید مشکلات معیشتی که زیبنده کشورمان نبوده موجب به زیر سئوال رفتن جمهوری اسلامی و نظام اسلامی توسط برخی معاندان در فضای رسانه ای و مجازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز تاسف از وجود برخی کمبودهای کالاهای اساسی اضافه کرد: متاسفانه عده ای به عمد یا ساده لوحانه کشور را به مانند خرابه تشبیه می کنند در حالی که این افراد از عواقب نامناسب این گونه حرکات برای جامعه غفلت می کنند.
خطیب جمعه مراغه گفت: نباید اجازه دهیم با اقدامات ساده لوحانه خون جوانان شهیدی که در پیش از انقلاب، پس از آن و هشت سال دفاع مقدس برای اعتلای میهن اسلامی به زمین ریخته شده بود، پایمال شود.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری ایران و چین افزود: این معاهده از سالها پیش مطرح بوده و توسط مشاور رهبر انقلاب نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: شبکه های بیگانه و معاندان داخلی و خارجی در حالی این قرارداد را زیر سئوال می برند که راضی به پیشرفت و توسعه کشورمان نیستند و اقدام به سیاه نمایی ها می کنند.
امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: سیاست جمهوری اسلامی، ارتباط با دنیا به جز رژیم صهیونیستی بوده و دلیل اینکه تاکنون با آمریکا رابطه ای برقرار نشده است، عدم صداقت و اقدامات یک طرفه مقامات آن بوده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را تحریم کرد
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی تحریم شدند
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان