Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) با بیان اینکه همه قوای سه‌گانه و مردم وظیفه دارند تا در زمینه تحقق شعار و پشتیبانی از تولید و رفع مانع گذاری ها تلاش کنند، تاکید کرد: در راستای رسیدن به شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بانک‌ها نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از شرایط برخی بانک‌ها در زمینه برخورد با تولیدکنندگان بدهکار، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی و عدم حمایت از تولید سبب بروز برخی مشکلات برای تولیدکنندگان شده و لذا بانک‌ها نباید با تملک واحدهای تولیدی زمینه بیکاری عده‌ای از جوانان کشورمان را آن هم در سال رفع مانع گذاری در زمینه تولید، فراهم کنند.

ضرورت تحقق شعار سال با همکاری

امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه باید در زمینه رفع موانع تولید همکاری کنیم نه اینکه جلوی تولید را بگیریم، ابراز داشت: تملک کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به نفع هیچکس از جمله بانک‌ها نیست.

آیت الله شاهچراغی خواستار توجه بیشتر مسئولان به شعار سال شد و گفت: اگر واحدی بدهی و یا مشکلی دارد نخست باید حمایت و سپس می‌بایست به آن وقت و فرصت داده شود تا بتواند بدهی خود را برطرف کند لذا راه برخورد با تولیدکنندگان تملک نیست.

وی به همکاری اقتصادی ایران و چین نیز اشاره کرد و گفت: همه کشورها با هم همکاری‌هایی را در مدت زمان‌های مختلف انجام می‌دهند و این امری مرسوم در دنیا محسوب می‌شود. از سوی دیگر باید دقت داشت که دشمنان ما به دنبال تضعیف کشورمان هستند و باید با آنان مقابله کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی با هر کشوری که دشمنی ندارد، همکاری می‌کند تا بتواند نقشه‌های دشمنان را در زمینه مقابله اقتصادی برهم بزند، تاکید کرد: همکاری ۲۵ ساله ایران با چین یک نوع همکاری راهبردی و مناسب است که نفع زیادی برای کشورمان دارد.

کد خبر 5179540

منبع: مهر

کلیدواژه: چین بانک ها شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا 12 فروردین بوشهر خرم آباد اراک گرگان سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه عکس استانها شعار سال بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید