Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، مقامات دولتی مصری مدیریت کانال سوئز اعلام کردند: قصد دارند به کشتی‌هایی که به خاطر مسدود بودن چند روزه این کانال در دو طرف این گذرگاه بین‌المللی معطل شده‌اند 5 تا 15 درصد تخفیف عوارض عبور از کانال سوئز بدهند.

این کانال حدود یک هفته به خاطر انحراف و به گل نشسته یک کشتی کانتینربر عظیم‌الجثه به نام اور گیون مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامه ربعی، مقام مصری سازمان مدیریت کانال سوئز، می‌گوید: بسته به میزانی که کشتی‌ها در دو طرف کانال سوئز به خاطر انسداد آن معطل شده‌اند به آنها 5 تا 15 درصد تخفیف عبور تعلق خواهد گرفت.

همچنین مقامات مصری می‌گویند که انتظار دارند از مالک ژاپنی اور گیون و شرکت تایوانی اور گرین که این کشتی کانتینربر را کرایه کرده بود یک میلیارد دلار خسارت دریافت کنند.

کشتی اور گیون هم اکنون برای انجام تحقیقات توقیف شده و ارزش محموله آن 3.5 میلیارد دلار برآور شده است. قرار است مقامات سازمان مدیریت کانال سوئز اطلاعات آن را بازیابی کرده تا علت دقیق انحراف و به گل نشستن این کشتی کانتینربر بزرگ مشخص شود.

مقامات مصری می‌گویند، شرکت مالک اور گیون در حال همکاری با آنها است و فعلاً مشکلی در این زمینه نیست، اما در صورتی که توافقی حاصل نشود، آنها مجبور خواهند شد تا اقدام قانونی انجام داده و کشتی اور گیون را در توقیف نگه دارند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کانال سوئز مالک کشتی مدیریت کشتی اور گیون کانال سوئز اور گیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد