Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:20:28 GMT

مرور برنامه‌های تمرینی پرسپولیس برای مصاف با پدیده

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۶۳۱

مرور برنامه‌های تمرینی پرسپولیس برای مصاف با پدیده

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به مشهد مقدس و دیدار برابر پدیده خراسان از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، از ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه امروز جمعه ۱۳ فروردین ماه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم به انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه و همچنین تمرینات هوازی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود فنایی هم برنامه‌های ویژه دروازه‌بانی را با گلرها مرور کرد.

سرخپوشان در اولین بخش تمرین امروز، با پاسکاری‌های کوتاه در قالب چهار گروه، کار خود را آغاز کردند و پس از آن، به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند پرداختند.

در تمرین آدینه قرمزپوشان که به مدت یک ساعت به طول انجامید، همه بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند و برنامه‌های مد نظر کادر فنی برای بازی با پدیده خراسان را به نمایش گذاشتند.

با پایان آخرین تمرین سرخپوشان، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین، عازم فرودگاه شدند تا با پرواز چارتر، تهران را به مقصد شهر مقدس مشهد ترک کنند.

با توجه به کارت قرمزی که سیامک نعمتی در بازی قبلی گرفت بود، وی تنها محروم پرسپولیس در بازی برابر پدیده خراسان خواهد بود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده خراسان روز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی سیامک نعمتی پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی سیامک نعمتی ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی سیامک نعمتی پرسپولیس اخبار کنکور پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان