Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:23:30 GMT

بازوبند پرتاب شده رونالدو صرف امور خیریه شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۶۵۵

بازوبند پرتاب شده رونالدو صرف امور خیریه شد!

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا خبر داد بازوبندی که کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس در بازی تیم ملی پرتغال با صربستان به دلیل عصبانیت از داور پرتاب کرده بود، برای امور خیریه به حراج گذاشته شد.

فردی این بازوبند را به یک موسسه خیریه داد تا این موسسه این بازوبند را به حراج بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این بازوبند به مبلغ 64 هزار یورو فروخته شد  و این مبلغ برای درمان یک کودک 6 ماهه مبتلا به بیماری نادر هزینه می شود.

رونالدو در این بازی به دلیل مردود شدن گل خودش و گل پیروزی تیم ملی پرتغال از سوی داور عصبانی شد و کنترل خود را از دست داد و بازوبند را پرتاب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رونالدو بازوبند پرتاب امور خیریه تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید حواشی دیدار ملاثانی و فجر سپاسی برای لطمه زدن به تیم او بوده است.

سید اکبر (سیروس) پورموسوی امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:

در ابتدا یک خسته نباشید و خدا قوت به آقای محمدی مدیرعامل اسبق شرکت گروه ملی می‌گویم که بومی نبود اما واقعاً به ورزش و فوتبال خوزستان نگاه ویژه داشت و واقعاً کمک کرد. باشگاه استقلال خوزستان که به مرحله فروش رسیده بود با حضور آقای علی محمدی در راس شرکت و برنامه‌ریزی‌هایی که برای تیم استقلال خوزستان انجام داد به لیگ برتر صعود کرد. اگر امروز در لیگ برتر حضور داریم آقای محمدی یکی از مهره‌های اصلی صعود بوده است، ضمن اینکه راه‌اندازی مجدد ورزشگاه غدیر که مخروبه شده بود با زحمات آقای محمدی زنده شد و می‌توان به یادگار از اسم این مدیر نام ببریم.

او خاطرنشان کرد:

بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود ما در بازی رفت هم مقابل هواداران ملوان بازی خوبی انجام دادیم و یک امتیاز حساس گرفتیم. به کسب سه امتیاز بازی فردا امیدوار هستیم و امیدوارم حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم فردا در ورزشگاه به ما کمک کند و بتوانیم سه امتیاز حساس را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:

بعد از کامبکی که در سیرجان داشتیم این موضوع از نظر روحی روانی بسیار به ما کمک کرد اما یک سری اتفاقات در ادامه رخ داد و با توجه به اینکه بازی فجر و ملاثانی برگزار نشد یک سری مصاحبه‌ها انجام شد و به باشگاه استقلال خوزستان حجمه وارد شد. البته با توجه به ارتباطاتی که با مردم دارم و تماس‌هایی که با من داشتند، نشان داد که این کارها فرار به رو به جلو دوستان بود و هیچ ارتباطی به بنده و باشگاه استقلال خوزستان نداشت که بخواهیم از انجام آن بازی جلوگیری کنیمـ کمی بین هواداران تنش ایجاد کردند و با کلمات بازی کردند. مظلوم نمایی کردند و فکر می‌کنم قصدشان این بود که آرامش استقلال خوزستان را بر هم بزنند. تمام تلاش ما این بود که تمرکز بازیکنانمان روی این بازی باشد و آرامش را در تیم ایجاد کنیم. امیدوارم فردا بازیکنانم نشان دهند که این موضوع روی آنها تاثیری نداشته است.

او عنوان کرد:

البته اگر این موضوع روی روند تیمی‌مان تاثیر گذاشته باشد مطمئن باشید به زودی طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بیان خواهم کرد که با مدرک و با مستندات است و می‌گویم که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان را دارند و چه کسانی خیریه صوری دارند و چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند تا به فلانی و بهمانی کمک کنند و چه کسانی به بازیکنان می‌گویند پول واریز کنید. با بازیکنانی که ارتباطی نداشته‌اند به من پیامک دادند. من سعی کردم آرام باشم که به تیمم لطمه وارد نشود اما اگر به تیمم لطمه وارد شد به‌زودی همه چیز را عنوان خواهم کرد.

پورموسوی گفت:

من ۳۰ سال است که مربیگری می‌کنم و همیشه با آرامش و با تمرکز کار کردم و دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند نبودم و همیشه با تلاش خودم و توکل بر خدا و دوستانی که به عنوان بزرگتر بالای سرم بودند کار کردم. تنها مربی خوزستانی بودم که سرمربی تیم ملی جوانان شدم که از آن اتفاقات هم خاطرات خوب و هم خاطرات بد دارم. من پله‌پله بالا آمدم و یک‌شبه مربی نشدم و از رانت استفاده نکردم که مربی شوم. به همین دلیل در دل مردم جا دارم و شاید بزرگ‌ترین افتخار من این باشد که مردم دوستم دارند. همیشه سعی کردم از خودم بگذرم و از بازیکنانم و مربیان استانم دفاع کنم.

او بیان کرد:

به هر حال اتفاقاتی که در بازی فجر و ملاثانی افتاد، ربطی به من نداشت. در ادامه دنبال این بودم که آرامش تیمم و حرمت‌ها حفظ شود. همه می‌دانند آن روز چقدر پیگیر بودم تا آن بازی برگزار شود. حتی مدیرعامل باشگاه پیام‌های من را در فدراسیون نشان داد که چقدر به دنبال برگزاری این دیدار بودم. پیش از این هم ما همکاری لازم را با باشگاه استقلال ملاثانی داشتیم. تا الان تلاش کردیم که همکاری کنیم و بعد از این هم به عنوان یک خوزستانی وظیفه داریم به همه تیم‌ها خدمت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:

سوال من این است چرا همه به دنبال ورزشگاه غدیرند و چرا کسی به فکر آماده‌سازی ورزشگاه تختی نبوده است. فکر می‌کنم آقای بنی‌تمیم و آقای طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود و ورزشگاه تختی راه بیفتد. ۱۰ ماه است که فریاد می‌زنم ما زمین تمرین نداریم اما کسی اهمیت نمی‌دهد اما اگر فردا زمینی در ورزشگاه غدیر راه‌اندازی شد همه می‌گویند زمین ورزشگاه ملی است و باید آن را به ما بدهید که البته اشکالی هم ندارد اما اکنون کمک کنید تا این زمین راه‌اندازی شود. شهر اهواز زمین چمن ندارد و این همه شرکت داریم و آلودگی ایجاد می‌کنند اما چرا یک درصد از درآمد خود را که قانون می‌گوید باید خرج ورزش کنند، برای ورزش هزینه نمی‌کنند. اینکه همه منتظرند شرکتی مانند گروه ملی کار را انجام دهد و هزینه کند و بعد همه مالک آن شوند، درست نیست. انشاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا اوضاع و احوال خوزستان از این وضعیت خارج شود.

پورموسوی در ادامه بیان کرد:

امسال همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا به این صورت است و سه تیم آن جزو چهار تیم قعر جدول است. می‌خواهم بدانم مگر سال گذشته از سه تیم ته جدولی دو تیم خوزستانی نبود و چرا آن موقع کسی صحبت نمی‌کرد؟ اما حالا همه دست به دست هم داده‌اند و خودزنی می‌کنند. امیدوارم این خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش این است که به فوتبال خوزستان و همشهری‌هایش کمک کند.

او در پایان خاطرنشان کرد:

یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم این بود که بازیکنانم نسبت به خودشان و عملکردشان اعتماد پیدا کردند و به باور رسیدند. امیدوارم حس خوبی که بعد از کامبک در سیرجان و بردی که مقابل نفت آبادان داشتیم، فردا نیز ادامه داشته باشد. من هر جا کار کردم، تلاشم استفاده از جوانان بود و اعتقادم به جوانان همین است. فردا نیز در ترکیب‌مان از جوانان استفاده خواهیم کرد. در فوتبالی که همه به دنبال بازیکن میلیاردی می‌گردند در باشگاه استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. تیم‌هایی مثل ما فقط نگاهشان به بازیکنان جوان و بومی است و امسال بیش از ۹۰ درصد از بازیکنان بومی و آکادمی استفاده کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است