Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:52:28 GMT

اولیانوف: در مسیر درست اما دشواری قرار داریم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۷۸۰

اولیانوف: در مسیر درست اما دشواری قرار داریم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری از پایان نشست امروز کمیسیون مشترک برجام خبر داد که به طور مجازی برگزار شد.

وی در این باره نوشت: مباحث کاملا منظم بود و ادامه خواهد داشت. احساس کلی آن است که در مسیر درستی قرار داریم حال آنکه راه پیش رو آسان نخواهد بود و طی کردن آن مستلزم تلاش فشرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می آید که طرفین برجام خود را برای این مسیر آماده کرده اند.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که در این نشست مباحث صریح و جدی مطرح شده و ادامه نشست هفته آینده به طور حضوری در وین برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر وال استریت ژونال در خبری به نشست امروز کمیسیون مشترک برجام که به طور مجازی برگزار شد؛ پرداخت و با طرح این موضوع که ادامه نشست قرار است هفته آینده در وین به طور حضوری برگزار شود؛ ادعایی جدید مطرح کرد.

به ادعای این روزنامه آمریکایی در نشست حضوری که ظاهراً سه شنبه ۱۷ فروردین برگزار خواهد شد؛ علاوه بر نمایندگان ایران، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان، مقاماتی از آمریکا نیز حضور خواهند داشت.

اما این روزنامه در ادامه ادعای خود به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که به رغم حضور آمریکایی ها، فعلاً قرار نیست گفتگوی مستقیمی میان مقامات آمریکا و ایران برقرار شود.

پیشتر وزارت خارجه فرانسه گفته بود با توجه به اینکه ایران به مذاکره مستقیم با آمریکا رضایت نمی‌دهد؛ به دنبال چارچوب‌های جایگزین برای حصول راه حل دیپلماتیک هستیم.

پربیننده ترین بایدن پیام‌های امیدوارکننده‌ای درباره برجام ارسال می‌کند امیدواری واشنگتن به نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام حتی اگر نگاه به شرق داشته باشیم تحریم و FATF مانع هستند/ نامزد انتخابات نمی‌شوم تعطیلی سفارت ۱۲کشور در کره شمالی نتایج نهایی انتخابات اسرائیل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان

گروه کاری بررسی دوره‌ای شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای بررسی گزارش‌های حقوق بشری افغانستان برای چهارمین بار در هفته‌ آینده نشست برگزار می‌کند.

این نشست قرار است روز دوشنبه، ۱۰ ثور، در جینوا برگزار شود.

افغانستان یکی از ۱۴ کشوری است که توسط این گروه سازمان ملل متحد، از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ ماه جاری تحت بررسی قرار می‌گیرد.

بربنیاد اعلامیه‌ شورای حقوق بشر، اسنادی که براساس آن بررسی صورت می‌گیرد، شامل «گزارش ملی کشور تحت بررسی، گزارش گروه‌ها و کارشناسان مستقل حقوق بشر، معلومات نهادهای حقوق بشری و گروه‌های جامعه‌ مدنی می‌شود.»

پنجاه‌وپنجمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در اوایل ماه حوت سال گذشته برگزار شده بود.

در آن نشست گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در افغانستان، گزارش خود را ارایه کرد.

در گزارش او نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشری زنان و دختران و اقلیت‌های قومی و مذهبی از سوی طالبان بازتاب یافته بود.

ریچارد بنت در آن گزارش خواستار بررسی جنایات طالبان علیه زنان در دادگاه‌ بین‌المللی لاهه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد