Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، ترکیه موارد ابتلا به کرونا را بیش از ۴۰،۰۰۰ مورد در روز اعلام کرد. این بالاترین سطح آلودگی از زمان کاهش اقدام‌های دولت برای جلوگیری از این بیماری در اوایل ماه گذشته است. این کشور با گزارش ۴۰ هزار و ۸۰۶ مورد آلودگی در ۲۴ ساعت گذشته، بالاترین تعداد ابتلا از ابتدای شیوع همه‌گیری از سال گذشته را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آخرین آمار روزانه کشته‌شدگان، ۱۷۶ نفر بود.

ترکیه رکورد زد، ثبت بالاترین میزان ابتلا به کرونا از ابتدا تاکنون

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه از اعمال تدابیر شدیدتر از جمله بازگشت قرنطینه کامل از آخر هفته در سراسر کشور به مناسبت ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد. اکثر قریب به اتفاق ۸۱ استان این کشور از جمله استانبول و آنکارا در وضعیت قرمز یا بسیار پرخطر قرار دارند. به همین دلیل اجتماعات گروهی برای وعده‌های غذایی بعد از غروب و قبل از سحر مجاز نیست. ممنوع شدن رفت و آمد شبانه و تعطیلی رستوران‌ها و کافه‌ها در سراسر کشور در ماه رمضان از دیگر محدودیت‌های اعلام‌شده است.

واکسیناسیون ترکیه با واکسن چینی سینواک از ابتدای سال میلادی جاری آغاز و تاکنون بیش از ۱۵ میلیون دوز واکسن تزریق شده است. تردینگ اکونومیست از مشکلات اقتصادی ترکیه به دلیل محدودیت‌های کرونایی سفر به این کشور خبر داده بود اما به نظر می‌رسد هزینه کاهش اقدامات سختگیرانه در زمینه کرونا بیشتر باشد.

کد خبر 592552 برچسب‌ها ترکیه سفر - توریسم (خارجی) كروناويروس قرنطینه رمضان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه سفر توریسم خارجی كروناويروس قرنطینه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین