Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:57:30 GMT

انتقال ستاره هلندی به بارسلونا منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۸۹۰

انتقال ستاره هلندی به بارسلونا منتفی شد

اسکای اسپورتس مدعی شد که باشگاه بارسلونا دیگر برنامه‌ای برای جذب جورجینیو واینالدوم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر و بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، این هلندی علاقه خود به جذب هموطنش و هافبک لیورپول یعنی جورجینیو واینالدوم را پنهان نکرد و از سران بارسا درخواست کرد که این بازیکن را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود شایعاتی که در رابطه با توافق بارسلونا با واینالدوم در تابستان گذشته وجود داشت اما نهایتاً این ستاره هلندی در آنفیلد ماندگار شد؛ اما این اتفاق نیز باعث نشد که او قرارداد خود را با لیورپول تمدید کند چرا که طی هفته های اخیر منابع مختلف گزارش دادند که واینالدوم تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و دیگر نمی خواهد به کارش در جمع شاگردان یورگن کلوپ ادامه دهد.

 

 

 

 

با وجود صحبت هایی که در رابطه با توافق واینالدوم با بارسلونا مطرح شده اما اسکای اسپورتس در گزارش جدیدی مدعی شده که به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا احتمال نهایی شدن این انتقال از بین رفته و به نوعی باشگاه کاتالانی از جذب این بازیکن پشیمان شده است.

 

از طرف دیگر اسکای گزارش داده که باشگاه بارسلونا قصد دارد به جای جذب واینالدوم روی ستاره جوان خود یعنی ایلایکس موریبا که در این فصل نمایش های درخشانی زیر نظر رونالد کومان داشته، حساب باز کند.

جورجینیو واینالدوم لیورپول بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم لیورپول بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا مصمم به فروش دیونگ

هافبک هلندی بارسلونا در لیست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 یکشبه شب بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا دچار پیخ‌خوردگی از ناحیه مچ پا شد و در حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود و فصل برایش تمام‌شده است، در پایان فصل جاری در لیست فروش این باشگاه کاتالونیایی قرار خواهد گرفت.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این باره خبر داد؛ باشگاه بارسلونا تصمیم به فروش دیونگ 26 ساله گرفته تا از این طریق بودجه خرید یک هافبک دفاعی سطح بالا فراهم شود.  بارسلونا نه‌تنها به دلیل اقتصادی، بلکه به خاطر اینکه کادر فنی تیم به این نتیجه رسیده‌ که این هافبک هلندی توانایی بازی به عنوان پست هافبک دفاعی را ندارد، او را در لیست فروش قرار خواهد داد.

دیونگ که تا پایان ماه ژوئن 2026 با بارسلونا قرارداد دارد اما نمی‌خواهد از این تیم جدا شود. مدیران باشگاه تلاش خواهند کرد تا دیونگ را برای جدایی از بارسا متقاعد کنند اما کار سختی خواهند داشت، چون او یکی از بازیکنانی است که بیشترین دستمزد دریافتی را در بارسا دارد. گفته می‌شود بارسلونا روی دیونگ 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

روزنامه «اسپورت» همچنین خبر از علاقه برناردو سیلوا برای پیوستن به بارسلونا داده است و به این منظور حتی حاضر است در دستمزد دریافتی‌اش تخفیف بدهد. بارسلونا هم در حال بررسی این موضوع است که آیا باید بند فسخ 58 میلیون یورویی هافبک پرتغالی منچسترسیتی را در تابستان پیش‌رو فعال کند یا خیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ