Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر اظهارکرد: این سند به عنوان نقشه راه جهت تبادل تجارب و داشته‌های طرفین در عرصه‌های مختلف اقتصادی ، صنعت، نظامی، فناوری و دیگر زمینه‌ها می‌باشد.

وی اضافه کرد: این سند بر خلاف شایعه‌سازی‌های اخیر و شبهات فراوان به هیچ وجه وطن‌فروشی نیست بلکه ظرفیت‌سازی در عرصه بین‌المللی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این سند در راستای صلح منطقه تدوین شده و با منافع و امنیت هیچ کشور دیگری مغایرت ندارد.

به گفته وی ، چون این سند نقشه راه است نیاز به مصوبه مجلس ندارد و مقام معظم رهبری بر این سند اشرافیت کامل دارند.

خطیب جمعه مشگین‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازهایی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اقتدار را کلید واژه فرمایشات ایشان دانست و بیان کرد: سال جدید باید به سال اقتدار ملی در تمامی زمینه‌های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، علمی و نظامی تبدیل شود.

او استفاده از توان و ظرفیت داخلی و خارجی با حفظ استقلال و تقویت روحیه انقلابی‌گری را از راهکارهای کسب اقتدار در داخل و خارج دانست.

امام جمعه مشگین‌شهر در ادامه با بیان اینکه در سال جاری شاهد دو عید بزرگ نیمه‌شعبان هستیم، افزود: سعادت انسان در محبوب دل امام زمان (عج) بودن است.

وی گفت: اولویت زندگی به سبک اسلامی در رضایت امام زمان (عج) است و دوری از گناه ، رسیدگی به فقرا و انجام کارهای نیک مومنان را به امام زمان خویش نزدیک می‌کند.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر ستاد اقامه نماز کشور ماه شعبان سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر ستاد اقامه نماز کشور ماه شعبان مشگین شهر ستاد اقامه نماز کشور ماه شعبان سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین ایران اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.   صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.   جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.   متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است