Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته استان با اشاره به امضای سند راهبردی ایران و چین گفتند: امضای این سند یک موفقیت است چراکه امروز دشمنان بواسطه آن با ناراحتی و عصبانیت موضع گیری های شدید را اتخاذ کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: حضور در میدان پشتیبانی از تولید و زدودن موانع فقط کار مسئولان نیست آهاد مردم دز آن نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اولویت سرو سامان دادن به فضای مجازی، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است

وی افزود: بسیاری از این پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیاز به فرهنگ سازی و کار فرهنگی دارد.

شریفی ادامه داد: مقام معظم رهبری اولین بار است که یکی و ولنگاری رنج آور در فضای مجازی این گونه روشن و صریح گلایه می کنند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد اضافه کرد: کنترل فضای مجازی مختص ایران و مترادف با فیلترینگ نیست کنترل فضای مجازی یک رویکرد جهانی است و لوازم حکمرانی در دنیای مدرن است.

وی خاطرنشان کرد:تکمیل ابر پروژه شبکه ملی اطلاعات یکی از مهمترین و اولین ترین کارهای سرو سامان دادن به فضای مجازی کشور است.

عصبانیت استکبار جهانی از توافق راهبردی ایران و چین، گواه بر موفقیت آن است

حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به انتخابات پیش رو آنرا یک آزمایش الهی عنوان کرد و گفت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه انتخابات  قرار دهیم کشور از مشکلات رهایی می یابد.
وی حضور پر رنگ در انتخابات را مایه ناامیدی دشمنان دانست و گفت: قطعا با حضور باشکوه نطفه یاس و ناامیدی در دل آنان کاشته می شود  و حربه های دشمنان در عرصه ها مختلف ناکام خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: هرگاه مشکل تولید برطرف شود مشکل اشتغال نیز رفع می شود و در پی آن معضلات اجتماعی کم رنگ و ازدواج و شور و نشاط اجتماعی رواج پیدا خواهد کرد.
دری تاکید کرد: اگر تولید و اشتغال نباشد معضلات اجتماعی در کشور بیداد خواهد کرد.
امام جمعه رودان با بیان اینکه مانع زدایی ها و پشتیبانی ها دیگر امور مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند گفت: هرگاه روند یک تولید چند سال به طول به انجامد قطعا ضربه سنگینی به یک بخش مهم از جامعه و اقتصاد معیشت وارد می شود.
وی گفت: با انتخاب یک دولت جدید، جوان و حزب الهی ان شا الله این مشکلات مرتفع خواهد شد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره امضای سند راهبردی ایران و چین گفت: امضای این سند یک موفقیت است چراکه امروز دشمنان بواسطه آن با ناراحتی موضع گیری های شدید را اتخاذ کرده اند.
وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف تصریح کرد: این عزیزان در خط مقدم امنیت کشور هستند و مظلوم ترین شهدا ، شهدای امنیت محسوب می شوند.
وی ادامه داد: مبارزه شبانه روزی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان، مقابله با گروه های داعشی و تکفری، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تلاش برای رفع مشکلات مردمی بخشی از اقدامات قابل ستایش سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف است.

«رقیب هراسی» راهبرد دشمن برای انتخابات ۱۴۰۰ است

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: عصبانیت رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره سند همکاری ایران و چین، نشان از درستی این حرکت و تاثیر آن در جهان دارد.

وی ادامه داد: غرب و به ویژه آمریکا امپراطوری رسانه‌ای خود را علیه همکاری ایران و چین به کار بسته‌اند و از این رو باید سند همکاری امضا شده باید تا آن جا که ممکن است شفاف سازی شود،

امام جمعه قشم تصریح کرد: این یک سند راهبردی است که نحوه همکاری دو کشور در مدت ۲۵ سال آینده را مشخص می‌کند.

وی افزود: پیش از ایران نیز اتحادیه اروپا، عربستان صعودی و دیگر کشورها با چین سند همکاری امضا کرده‌اند و این امر نشانه سیاست های دوگانه غرب در عمل و گفتار است.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بویژه در عرصه ریاست جمهوری، برای دستیابی به ایرانی قوی باید رئیس جمهوری پرنشاط، قوی، مومن، متعهد، مردمی و کارآمد را با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق‌های رای انتخاب کنند.

تارم افزود: دشمنان خارجی و افراد داخلی همسو با آنان با استفاده از ترفند رقیب هراسی در انتخابات آتی قصد دارند تا جامعه را از برخی کاندیداهای احتمالی بترسانند.

وی ادامه داد: دشمن با این ترفند، نظامیان و به ویژه سپاه پاسداران را موردهدف قرار داده و این در حالی است که در نظامیان نیز مطابق قانون صلاحیت حضور در انتخابات را دارند.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به اهمیت رصد و مدیریت فضای مجازی خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه فضای مجازی به معنای فیلتر کردن نیست بلکه مدیریتی کارآمد و صحیح در جنگ روانی مورد نظر است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: راهبردی ایران و چین فضای مجازی نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است