Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی توکلی با اعلام این خبر گفت: احداث مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با هدف کمک به ترویج و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از دوچرخه و پاکسازی هوای شهر تهران در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری این منطقه قرار گرفته و در همین راستا نیز تا پایان سال ۹۹ نزدیک به ۱۵ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه احداث و آماده سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار احداث مسیرهای ویژه دوچرخه عملیات احداث پیاده رو نیز انجام می‌شود افزود: خیابان‌های وصال، یاس، میثاق جنوبی، شهامت، مطهری جنوبی، شقایق، سهیل شمالی و بوستان بهشت از جمله معابری هستند که مجهز به مسیرهای ویژه دوچرخه شده اند.

به گفته توکلی در سال جاری نیز بیش از ۱۲ کیلومتر دیگر مسیر ویژه دوچرخه آماده سازی و تحویل شهروندان این منطقه خواهد شد.

شهردار منطقه همچنین به عملیات بهسازی مسیر دوچرخه رینگ بوستان بزرگ ولایت اشاره کرد و افزود: با توجه به تردد چشمگیر دوچرخه سواران در این مسیر، فعالیت رنگ آمیزی و مرمت این مسیر دوچرخه در دست اجرا است.

کد خبر 5179514

منبع: مهر

کلیدواژه: علی توکلی بوستان بهشت شهرداری دوچرخه سواری سیزده به در ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی عفو زندانیان شهرداری تهران گردشگری سفرهای نوروزی روز طبیعت آب و هوا وضعیت معابر ترافیک شهر تهران سازمان بهزیستی ویژه دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل