Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:20:14 GMT

مواج شدن دریا و کاهش دید افقی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۰۹۱

مواج شدن دریا و کاهش دید افقی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مهرداد حسن زاده، مدیرکل بحران استانداری هرمزگان گفت: تمهیدات لازم در خصوص تردد ایمن شناور‌های مسافربری و تجاری صورت پذیرد.

حسن زاده افزود: وزش باد نسبتا شدید، مواج شدن دریا و کاهش دید افقی از چهاردهم تا هفدهم فروردین در هرمزگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:بر اساس اخطاریه سطح نارنجی شماره ۲ مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۱ اداره کل هواشناسی استان هرمزگان از بعد از ظهر شنبه چهاردهم فروردین ماه تا سه شنبه هفدهم فروردین ماه به ویژه ساعات بعد از ظهر و شب، وزش باد نسبتا شدید موجب افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و فراساحلی می‌شود

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب و هوا اداره کل هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: دریا بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی، شمال غربی در محدوده سی کیلومتر بر ساعت متلاطم خواهد شد و توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند.

وی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس توصیه می‌شود تردد کشتی‌های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان با احتیاط انجام شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در مناطق غربی استان و جزایر غربی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود و احتمال رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: چهارشنبه تا جمعه این هفته بر شدت باد شمال غربی در مناطق دریایی استان اضافه خواهد شد و با مواج شدن دریا، اختلال در تردد‌های دریایی نیز پیش بینی می‌شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی نیز چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم
  • خزر مواج و طوفانی