Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ می خواهد بدون هیچ سر و صدایی برنامه های نقل و انتقالاتی این باشگاه را پیش ببرد.

تیم های منچستریونایتد و برایتون روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به مصدومان این تیم پیش از تقابل با برایتون می گوید:

وضعیت مارسیال را نمی دانم، او امروز صبح در تمرینات ما حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، رشفورد و گرینوود امروز برای اولین بار در کنار ما تمرین کردند و امیدوارم بتوانند بدون هیچگونه مشکلی جلسات بعدی را نیز پشت سر بگذارند. اگر فردا نیز بتوانند جلسه تمرینی خود را به طور کامل پشت سر بگذارند، احتمالا برای بازی با برایتون در دسترس باشند.

سولسشر راجع به تقابل با برایتون می گوید:

از وقتی که به اینجا آمده ام، چندین بار مقابل آن ها بازی کرده ایم. بازی های دشواری مقابل آن ها داشته ایم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم.

سولسشر راجع به برنامه های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد می گوید:

ما برنامه و طرحی داریم که خواستار اجرای آن هستیم. دو ماه (تا شروع نقل و انتقالات) زمان زیادی است و آینده چندین بازیکن هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است. ما تصویر روشن و واضحی از تیم خود در ماه آگوست داریم.

سولسشر راجع به بازگشت پل پوگبا می گوید:

این مزیت بزرگی برای ما محسوب می شود. او با آمادگی کامل بازگشته است و بازیکن مهمی برای محسوب می شود.

از سولسشر درباره رقابت داوید دخیا و دین هندرسون برای حضور در دروازه منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:

این را می دانید که من دو دروازه بان فوق العاده را در اختیار دارم و این باعث خوشحالی است. می خواهیم در لیگ اروپا تا مرحله نهایی پیش برویم و من مطمئن هستم که شما تا پایان فصل جاری هر دوی آن ها را در درون دروازه ما خواهید دید.

از سولسشر در رابطه با جذب ارلینگ هالند و علاقه منچستریونایتد به جذب او سوال شد و این سرمربی نروژی پاسخ داد:

درست نیست که به عنوان سرمربی منچستریونایتد درباره ارلینگ هالند صحبت کنم. او خودش می تواند در رابطه با آینده‌اش تصمیم گیری کند. نمی خواهم درباره این که به چه بازیکنانی علاقه داریم، صحبت کنم. در حال حاضر شایعات زیادی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در اینجا با بازیکنی بنشینیم که هیچکس درباره‌اش چیزی ننوشته باشد.

از سولسشر راجع به پیشرفت آرون ون بیساکا در فصل جاری سوال شد و او پاسخ داد:

فکر می کنم که او به طور قابل توجهی عملکرد خوبی داشته است. تمامی بازیکنان پیشرفت کرده اند. در زمینه دفاعی، آرون همچنان مستحکم است اما باید پیشرفت بیشتری داشته باشد. با توجه به این که او یک فولبک است، تازه در ابتدای دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و هنوز چیزهای زیادی در انتظار او است.

از سولسشر سوال شد که آیا پیشبرد برنامه های نقل و انتقالات در سکوت خبری کار دشواری است و او پاسخ داد:

فکر می کنم که در دنیای امروزی، دوست دارید که تمامی کارهای خود را در سکوت انجام دهید. با این حال، رسانه ها انجام این کار را دشوار می کنند! امیدوارم بتوانیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که هیچکس درباره آن ها چیزی ننوشته باشد.

اخبار داغ 

توافق مدافع ملی پوش پرسپولیس با الاهلی قطر حمله مشاور رسانه ای پرسپولیس به استقلال و سازمان لیگ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سولسشر راجع سوال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره مسائل مربوط به انتخاب جانشین توماس توخل صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ که به نوعی مغز متفکر این باشگاه در نقل‌وانتقالات به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با «بیلد» آلمان، درباره شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: این بازی تمام شد و ما باختیم. ما در نیمه دوم فرصت خیلی خوبی برای پیش افتادن در نتیجه را داشتیم. جاه‌طلبی ما پیروزی در هر بازی است اما ما در بازی با اشتوتگارت این جاه‌طلبی را نداشتیم. وقتی هم بایرن می‌بازد، بحث‌های زیادی مطرح می‌شود. ما اما حالا تمام تمرکزمان را روی بازی چهارشنبه با رئال مادرید - در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - گذاشته‌ایم.

وی درباره تلاش‌های نافرجام باشگاه بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید اظهار داشت: من رایزنی و شایعات را درک می‌کنم و می‌دانم که کل آلمان کم‌وبیش نسبت به این موضوع علاقه‌مند هستند، حتی بیشتر از فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا. من هرگز به طور علنی در مورد نام‌ها صحبت نکرده‌ام، چون طبق تجربه‌ای که دارم، هر اتفاقی ممکن است پیش از امضای قرارداد رخ دهد. رالف رانگنیک پیشنهاد ما را رد کرد و دلایلش را هم به ما گفت. ما از این بابت سورپرایز شدیم اما زندگی همین است. بارها گفته‌ام که وقتی دری بسته می‌شود، درهای دیگری باز می‌شود. فوتبال یک تجارت زودگذر است.

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: بارها گفته‌ام که ما به دنبال مربی‌ای هستیم که بتوانیم برای بلندمدت با او کار کنیم، بنابراین احتمال انتصاب مربی موقت برای فصل پیش‌ رو منتفی است. همیشه نمی‌توانید با اولین اقدام به هدف‌تان برسید و این کاملاً طبیعی است. مربیانی هستند که تصمیمات دیگری می‌گیرند و این حق مشروع آنهاست. ما ایده‌های خود را داریم و در مورد انتخاب سرمربی جدید بحث‌هایی داشته‌ایم و در حال جستجو هستیم، هر چند تا به حال نتیجه‌ای نداشت اما در نهایت موفق خواهیم شد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

اِبرل همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک آلمانی باواریایی‌ها که گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب او علاقه‌مند است، خاطرنشان کرد: ما البته با بازیکنان‌مان در حال صحبت هستیم. بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ است. بازیکنان بدون توجه به اینکه سرمربی جدید چه کسی خواهد بود، می‌توانند تصمیم بگیرند در بایرن بمانند. ما می‌خواهیم سرمربی جدیدمان را پیدا کنیم و با او در مورد بازیکنان صحبت کنیم. حتی بدون مشخص بودن سرمربی جدید‌مان، بازیکنانی را در بازار نقل‌وانتقالات مدنظر داریم و ایده‌هایی در سر داریم. ما اینجا بیکار ننشسته‌ایم تا مربی جدید مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!