Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ هر چند که با جذابیت‌های بصری طبعیت برای ورزش دوستان سپری شد اما اخبار متنوعی که در خروجی سرویس ورزشی ایرنا قرار گرفت می‌تواند برای هر مخاطبی در این روز جذابیت‌های ویژه‌ای داشته باشد جذابیت هایی که بخش زیادی از آن به ورزش پرطرفدار فوتبال و اخبار متنوع آن مربوط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این روز سایت یوفا در تحلیلی اعلام کرد که تیم فوتبال چلسی انگلیس در نبود مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو روز سختی در برابر نماینده پرتغال نخواهد داشت و کادر فنی پورتو باید جانشین شایسته‌ای برای ملی‌پوش ایرانی این تیم پیدا کند. شرح گزارش یوفا در لینک زیر آمده است.

اعلام ترکیب منتخب فوتبال ایران در سال ۱۳۹۹ یکی دیگر از اخبار مهیج و منتشر شده در خبرگزاری ایرنا بود. در لینک شرح کامل این گزارش منتشر شده و یازده نفر برتر فوتبال ایران معرفی شدند.

حمایت حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران از تیم ملی با تیتر «درخشان: تیم ملی فوتبال ایران شانس اول صعود است» در لینک زیر قابل مشاهده است.  

فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به امنیت عربستان اعتراض و خواهان تغییر میزبانی نمایندگان ایرانی شدند. متن خبر در لینک قابل مشاهده است.  

همچنین سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه با ایرنا نسبت به دوگانگی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض داشت. متن کامل این مصاحبه در لینک قابل مطالعه است.  

سیر صعودی کرونا در ایران گریبان مسابقات ورزشی را گرفت و قرمز شدن شهر آبادان و استان خوزستان موجب شد تا بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت از هفته بیستم لیگ برتر به تعویق بیفتاد.  

اخبار منهای فوتبال نیز بر پیرامون رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری در جریان بود. در حالی که قرار بود مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان جهان در عربستان برگزار شود این کشور از میزبانی انصراف داد. در لینک میزبان جدید این مسابقات معرفی شده است.  

 هانیه عاشوری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی قزاقستان گفت: در سال جدید به دنبال کسب سکوی قهرمانی و مدال طلا هستم و ۱۴۰۰، سال پشتکار و تلاش آلیش‌کاران خواهد بود. متن کامل این مصاحبه در لینک منتشر شده است.  

منصور پورمیرزایی که از وی به عنوان جانشین سیامند یاد می‌شود در روز سیزدهم فروردین ماه به خبرنگار ایرنا گفت: تمام تلاش کادر فنی و وزنه‌برداران بر آن است تا نتایجی درخشان به مانند پارالمپیک لندن ثبت کنند. این مصاحبه در لینک زیر منتشر شده است.  

در دنیای توپ و تور نیز ابتلا سه ملی‌پوش دیگر والیبال به کرونا یکی از اخبار داغ روز بود. شرح این خبر که از سوی فدراسیون والیبال منتشر شده در  لینک آمده است.  

آغاز مرحله هشتم اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور نفرات منتخب از دیگر اخباری بود که در بخش منهای فوتبال در خروجی ایرنا قرار گرفت. متن این خبر در لینک قابل ملاحظه است.  

همچنین در روز سیزدهم فروردین خبر دعوت از ۱۴ ملی‌پوش بوکس ایران در لینک منتشر و برای علاقمندان در خروجی سرویس ورزشی قرار گرفت.  

برچسب‌ها ستاد ملی مبارزه با کرونا سعید آذری پرتغال فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون والیبال مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا سعید آذری پرتغال ستاد ملی مبارزه با کرونا سعید آذری پرتغال فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون والیبال مهدی طارمی اخبار کنکور فدراسیون فوتبال فوتبال ایران منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!