Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@05:49:35 GMT

غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۴۳۲

غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می‌دهد

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی طارمی که فصل جدید به عضویت تیم پورتو پرتغال درآمده است در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با یک گل و گرفتن یک پنالتی نقش مهمی در حذف شاگردان پیرلو از این تورنمنت داشت. اما این بازیکن در میانه نیمه دوم بازی دور برگشت از بازی اخراج شد و مجبور است دیدار رفت تیم پرتغالی برابر چلسی را از خانه تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که تیم فوتبال پورتو میزبان است همبازی‌های طارمی باید در شهر سویا اسپانیا به میدان بروند و این تصمیم به خاطر شرایط سخت کرونایی است. البته هر ۲ دیدار رفت و برگشت در شهر سویا برگزار خواهد شد.

سایت یوفا امروز (جمعه) در گزارشی به آغاز مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی اشاره کرد و نوشت: پورتو پرتغال در برابر تیم فوتبال چلسی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار ندارد اما این تیم و مجموعه بازیکنان باید نشان دهند که پیروزی در DNA تیم وجود دارد. آنها باید در غیاب بازیکن ایرانی خود جانشین خوبی برای او انتخاب کنند زیرا غیبت این بازیکن شانس چلسی برای برد را افزایش می دهد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی چلسی پورتو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت

این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

منبع: ورزش سه

tags # مهدی طارمی ، پورتو سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود