Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:05:18 GMT

طراح سوالات نشست خبری قوه قضاییه چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۴۳۹

طراح سوالات نشست خبری قوه قضاییه چه کسی است؟

به  گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه طراح پرسش های خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه چه کسی است؟ اظهار کرد: در حوزه ما اصلا نمی شود به خبرنگاران سوال داد، سوال با خبرنگار است و پاسخگویی هم با ما، اما در پرونده ها غیر از موضوعات محتوایی و سیاست ها و مواضع چون طبیعتا باید نسبت به آن ها بنده مطلع باشم و اما سوالات مربوط به پرونده ها را اغلب تقاضا کرده ام که اگر درباره پرونده خاصی مثلا فلان شخص یا موضوع یا شرکت چه شد برای اینکه من آمادگی ذهنی داشته باشم باید از قبل به من سوالات را بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه اگر سوالی بپرسند که شما نخواهید به آن پاسخ دهید چکار می کنید؟گفت: اول سعی می کنم که دروغ نگویم و اصل صداقت را رعایت کنم و خیلی شفاف ممکن است بگویم که از پاسخ دادن معذورم یا انشاءالله فرصت دیگر در خدمت خواهم بود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که چقدر می توان قوه قضائیه را نقد کرد؟ گفت: هر چقدر دلشان بخواهد به شرط اینکه انصاف داشته باشند، اما بعد از آن را نه. من در عمرم و تمام سال هایی که مسئولیت داشته ام و به خصوص در این‌ دو سالی که از مسئولیت جدید قوه قضائیه گذشته است از هیچ شخص، نهاد و رسانه ای به خاطر انتقاد، توهین، اهانت و نشر اکاذیب علیه قوه قضائیه شکایت نکرده ام.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز

دریافت 72 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6099630

دیگر خبرها

  • سورپرایز مدیر بایرن: خبری از سوال تکراری نبود!
  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • اقتصاد چپاولی
  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار