Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته می گوید تیمش باید در برابر بولونیا با دقت عمل کند. 

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با بولونیا حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز صحبت های کونته را می خوانید:

پس از اتمام بازی های ملی از سر گیری کارمان به روشی درست اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برابر بولونیا باید محتاط باشیم چراکه در برابر تیمی بسیار خوب با یک مربی عالی به نام میهایلوویچ قرار خواهیم گرفت. این تیم سبک فوتبال تهاجمی و محکمی برای بازپس گیری توپ دارد و ما خود را برای حضور در برابرشان آماده می کنیم. همه بازیکنان ملی پوش ما روز گذشته برگشتند و در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن خود را آماده کنیم.

اینتر سه هفته بازی نکرده؟ ما باید کار را از همان جایی که در برابر تورینو رهایش کردیم شروع کنیم. بعد از فیفا دی کار هرگز آسان نیست زیرا باید دوباره با شرایط قبلی وفق پیدا کرد اما بازیکنان به خوبی می دانند که زمان زیادی وجود ندارد. کاری که نباید انجام داد؟ نباید وقت را با صحبت بی موقع هدر دهیم و باید ساکت بمانیم و کار کنیم. 

تقویم فشرده در 8 روز آینده و سیستم چرخشی؟ من منابعی در اختیار دارم و سعی می کنم با انتخاب های درست از آنها نهایت بهره را ببرم و تعادل درست را در تیم پیدا کنم. گاهی اوقات این موضوع ثابت شده که کار درست را انجام داده ام و گاهی اوقات کمتر اما من بازیکنان را طوری هدایت می کنم که گویی قرار است همه به زمین بروند. این بدان معناست که هر بازیکنی در صورت فراخوانده شدن آماده است وظیفه اش را انجام دهد.

هشت پیروزی متوالی قبلی؟ همانطور که همیشه گفته ام، ما باید به نتایج خود ثبات و تداوم ببخشیم. ما در به دست آوردن پیروزی های متوالی اخیر به خوبی کار کرده ایم و امیدوارم این روند در برابر بولونیا که می خواهد از تمام نقاط قوتش برای متوقف ساختن ما استفاده کند پایان نیابد. ما به لطف کارهایی که تاکنون انجام داده ایم به این مرحله رسیده ایم. ما از سال گذشته کار کرده ایم و تلاش می کنیم خود را بهبود بخشیم، از نقص های خود خلاص شویم و از ویژگی های خود حداکثر استفاده را ببریم.

بازیکنان کرونایی؟ هندانوویچ این شانس را داشت که قبل از بقیه تمرینات خود را دوباره شروع کند. وسینو نیز سه روز است که به تمرینات بازگشته و او در شرایط خوبی قرار دارد. دی فرای نیز اولین تمرین خود با ما را روز گذشته انجام داد. این اجتناب ناپذیر است که برای کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند عوارضی وجود خواهد داشت، اما ما سعی کرده ایم آنها را در شرایط بسیار خوبی حفظ کنیم. امیدواریم که دنیلو دی آمبروزیو نیز به زودی بازگردد. 

گلزنی سنسی در تیم ملی ایتالیا؟ برای استفانو خوشحالم زیرا او به این تحول و پیشرفت در سطح روحی و روانی نیاز داشت. ما به همه بازیکنان خود تا پایان فصل نیاز داریم و بنابراین چنین اتفاقی در مورد سنسی برای ما نیز مثبت است.

فشار صدرنشینی ؟ فشار چیزی است که همیشه باید برای تیمی مانند اینتر که قبلا تجربه چنین شرایطی را داشته وجود داشته باشد. باید این شرایط را به درستی مدیریت کرد. من درک می کنم که بسیاری از بازیکنان برای اولین بار این شرایط را تجربه می کنند اما نیاز داریم روی خودمان تمرکز کنیم. ما همیشه اینگونه فکر کرده ایم و در ادامه نیز همین کار را خواهیم کرد. 

اخبار داغ 

توافق مدافع ملی پوش پرسپولیس با الاهلی قطر حمله مشاور رسانه ای پرسپولیس به استقلال و سازمان لیگ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم

سرمربی ۴۱ ساله دورتموند به فکر فرصت دادن به نفرات کمتر استفاده شده، در طول این فصل است. 

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی این تیم مقابل آگزبورگ در روز شنبه گفت که پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، او می‌تواند در بازی پیش رو، از بازیکنان کلیدی خود استفاده نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند با برتری مقابل پاری سن ژرمن در اواسط هفته، سهمیه پنجم فوتبال آلمان را مسجل کرد و با توجه به اختلاف 12 امتیازی میان آن‌ها و آینتراخت فرانکفورت به فاصله تنها سه بازی تا پایان فصل، خیال این تیم از حضور در لیگ قهرمانان راحت است. به همین خاطر، ترزیچ قصد دارد با اعمال تغییراتی در ترکیب تیمش، بازیکنان خود را برای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، آماده نگه دارد. دورتموند در بازی رفت با نتیجه 1-0 به برتری رسیده بود.

ترزیچ در کنفرانس خبری خود گفت:

ما به طور واضح به دنبال حفظ انرژی و شادابی بازیکنان در بازی فردا هستیم. ما مانند گذشته از برخی بازیکنان تازه نفس استفاده خواهیم کرد، اما همچنان تیم بسیار خوبی در زمین خواهیم داشت. ما به دنبال حفظ شادابی بازیکنان و همچنین دادن فرصت به بازیکنان دیگر هستیم، چرا که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان، فشار زیادی روی ما برای بازی فردا وجود ندارد.

ترزیچ در ادامه گفت:

ترکیب چرخشی به این معنا نیست که کسی اصلاً بازی نخواهد کرد، بلکه به این معنی است که شما می‌توانید زمان بازی را تقسیم کنید. ما بازی روز چهارشنبه را به خوبی پشت سر گذاشتیم. تنها سباستین هالر در گرم کردن بازی احساس خوبی نداشت، ما او را برای فردا به خطر نمی اندازیم اما او برای هفته آینده مشکلی ندارد.

 دورتموند هم اکنون با ۵۷ امتیاز و داشتن پنج امتیاز کمتر نسبت به لایپزیش رده چهارمی، در رده پنجم بوندسلیگا قرار دارد. آگزبورگ نیز با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند