Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در خصوص عملیات اول بیان داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیری مواد مخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و در مخفی‌گاهش در محدوده شرق تهران پنهان کرده است تا در فرصتی مناسبی آن را به بفروشد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران یازدهم فرودین وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این مکان ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و تعداد قابل توجهی آلات و ادوات مصرف مواد مخدرکشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر و اعتراف وی به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین از دستگیری یکی دیگر از سوداگران مرگ و کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک از مخفی‌گاهش خبر داد و گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه جنوب تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

باباپور بیان داشت: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر می باشد که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده است و پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور آن را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به مخفی‌گاهش انتقال و سپس به توزیع آن به طور گسترده در سطح شهر تهران می‌پردازد.

وی افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی قضائی، دستور دستگیری متهم اخذ و در ادامه تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی موفق شدند متهم را در مخفی‌گاهش در منطقه "عبدل آباد" دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه‌اش ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهم به مقر پلیس انتقال و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا اعزام شد.

سرقت ۳ و نیم میلیارد ریالی از یک مغازه در تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت از انواع لوازم مصرفی خودرو به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مغازه دوست خود کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری بیان داشت: اواخر بهمن ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه مکانیکی و سرقت مقادیر قابل توجهی روغن موتور، لنت، دیسک و صفحه و ... به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در کلانتری ۱۳۸ جنت‌ آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با وصول پرونده کارآگاهان برای بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام و در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سرقت داخلی بوده و ظن بر این رفت که سارقان از نزدیکان مال باخته باشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با این فرضیه وارد تحقیقات تخصصی شدند و موفق شدند سرنخ‌های خوبی به دست آورند به طوری که با جمع‌بندی سرنخ‌ها هویت سارق به نام ایرج که دارای سوابق کیفری در خصوص سرقت اماکن بود و از دوستان مال باخته بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات ضربتی متهم در مخفی‌گاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان و تمام اموال مسروقه از منزل سارق کشف شد.

سرهنگ اختیاری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیق به عمل آمده به ارتکاب سرقت از مغازه شاکی اعتراف و اظهار داشت: با توجه به آشنایی قبلی با شاکی و دسترسی به کلیدهای مغازه، آن‌ها تکثیر و در فرصتی مناسب اموال مغازه را سرقت کردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور قضائی کلیه اموال کشف شده ه به مال باخته تخویل و متهم با قرار صادره تحویل زندان شد.

انهدام باند پیرمردهای سارق در شمال تهران

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک سارق لوازم خودروهای لوکس و ۳ مال‌خر اموال مسروقه در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند بین ۶۰ تا ۶۵ سال داشتند.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد با اعلام انهدام باند پیرمردهای سارق و مال‌خر لوازم خودروهای لوکس در شمال تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودروهای لوکس در محدوده کلانتری‌های ۱۰۱ تجریش و ۱۲۳ نیاوران و ثبت شکایت مال باختگان، عوامل این دو کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهم این پرونده‌ها دست به کار شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص که سارق یک پیرمرد بوده که با استقاده از یک دستگاه خودروی تیبا، در محل‌های سرقت حاضر می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از سارق به دست آمد و با تطبیق چهره وی با تصاویر مجرمان حرفه‌ای مشخص شد که وی سابقه دار بوده و مدتی قبل از زندان آزاد شده است، بیان داشت: در ادامه ماموران با شناسایی مخفی‌گاه و هماهنگی‌های پلیسی وی را در مخفی‌گاهش دستگیر و به کلانتری ۱۲۳ نیاوران انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت لوازم خودروهای لوکس مانند ضبط، باند و محتویات درون داشبرد مانند عینک دودی، عطر و ادکلن، در محدوده شمال تهران اعتراف و عنوان کرد، لوازم مسروقه را به چند مال‌خر می‌فروخته و پول حاصله را صرف خرید مواد مخدر و امورات روزمره خود کرده است.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سه مال‌خر نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت، ابراز داشت: این ۳ متهم نیز در عملیات های پلیسی بازداشت شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که متهمان بین ۶۰ تا ۶۵ سال سن دارند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان دراختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر پلیس تهران بزرگ سرقت مواد مخدر پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور جانشین پلیس مبارزه با مواد پلیس مبارزه با مواد مخدر تیمی از ماموران خودروهای لوکس پلیس آگاهی شمال تهران مخدر تهران تهران بزرگ مال خر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه