Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: با توجه به گزارش چند فقره دستبرد به خانه‌های مسکونی و  سرقت وسایل داخل خودرو در نقاط مختلف سطح شهر مشهد، ‌موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی در تحقیقات اولیه  رد پای یک دستگاه خودروی پژوپارس مدل پایین را در ارتکاب این سرقت‌ها پیدا کردند و با بررسی‌های بعدی مشخص شد خودروی مورد نظر بیشتر در مسیر جاده کلات، میدان امام حسین(ع) و خیابان وحید مشهد در تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی در پیگیری‌های بعدی، مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان بهمن شناسایی کردند. 

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم سابقه‌دار را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقادیری وسایل خانه، وسایل سرقت شده از داخل خودرو، ۷ عدد چادرهای مسافرتی، ۸ عدد دریل شارژی و برقی، فرز برقی، یک دستگاه اره برقی، تعدادی پخش و باند، لاستیک خودرو، آبسرد کن و تعداد زیادی چمدان مسافرتی کشف و ضبط کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:‌ متهم در تحقیقات اولیه ۲ همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد و  با دستگیری این متهمان، در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز مقادیری اموال مسروقه شامل لوازم منزل و ابزار آلات کشاورزی و صنعتی کشف و ۳ دستگاه خودرو پراید ـ پژو پارس سفید و پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت کشف شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۲۰ شاکی اموال خود را در بین لوازم مسروقه شناسایی کرده‌اند، بیان کرد: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی پلیس آگاهی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...