Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:22:32 GMT

خبر بد برای عاشقان تنیس: فرنچ اوپن لغو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۷۰۶

خبر بد برای عاشقان تنیس: فرنچ اوپن لغو می‌شود؟

رئیس فدراسیون تنیس فرانسه هشدار داد در صورت ادامه قرنطینه‌های کرونا در این کشور، ممکن است مسابقات اوپن فرانسه لغو شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایندیپندنت ، ژیل مورتون گفت که «جرات تصور» لغو مسابقات رولان گاروس، یکی از چهار تورنمنت مهم در تقویم تنیس جهان، را ندارد اما اعتراف کرد که اگر وضعیت کرونا در فرانسه قبل از تاریخ برنامه‌ریزی شده برای شروع مسابقات در ۲۴ مه بهتر نشود، ممکن است چاره دیگری نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، روز چهارشنبه در واکنش به افزایش موارد ابتلا به کرونا در این کشور، اعلام کرد که قرار است از شنبه آینده به مدت چهار هفته برای سومین بار قانون منع آمدوشد ملی به اجرا درآید. فرانسه یکی از بالاترین نرخ‌های شیوع کرونا در اروپا  را دارد و پاریس هم‌اکنون با بدترین «موج سوم» همه‌گیری روبه‌رو است.


مورتون گفت: «در حال حاضر، طبق برنامه پیش می‌رویم. فعلا قرار است مسابقات در همان تاریخ‌های تعیین شده برگزار شود. اما اگر به ما گفته شود که منع آمد‌وشد برای دو ماه وضع شده است، مجبور خواهیم بود اقدامات لازم را انجام دهیم. بدترین سناریو این است که مجبور شویم مسابقات را لغو کنیم. اما من جرات ندارم آن را تصور کنم.»

 

این مسابقات، سال گذشته به دلیل همه‌گیری از تاریخ معمول بین ماه‌های می و ژوئن جا‌به‌جا و در عوض، از سپتامبر تا اکتبر برگزار شد. جمعیت تماشاچی در رونال گاروس نیز به یک هزار نفر محدود شدند.

 

مورتون افزود: «ما در حال بررسی گزینه‌های زیادی برای رولان گاروس ۲۰۲۱ هستیم. گزینه‌های زیادی پیش رو داریم، جز این که قطعا ۱۰۰ درصد ظرفیت تماشاچی را نمی‌توانیم پر کنیم. بین لغو مسابقات و برگزاری مسابقه با ۱۰۰ درصد تماشاچی، گزینه‌های دیگری هم هست که ما خود را برای آن‌ها آماده می‌کنیم. ما به طور منظم با همه بازیکنان در تماس هستیم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم اوضاع چگونه رقم می‌خورد.»

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس