Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:21:02 GMT

استکی: صنعت نفت همیشه تیم خوبی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۸۰۳

استکی: صنعت نفت همیشه تیم خوبی بوده است

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید سرمربی تیم از اردویی که بازیکنان در روزهای گذشته پشت سر گذاشته اند، رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی های گذشته این حسن استکی بود که به جای مجید محافظت کار یکی دیگر از مربیان تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد دیدار هفته نوزدهم سبزپوشان اصفهانی برابر صنعت نفت آبادان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با تفکرات حسینی در اصفهان اردو برپا کردیم که از لحاظ فنی و بدنی بسیار خوب بود و به شرایط و نقطه نظرات حسینی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی ذوب آهن در مورد غایبان این تیم هم توضیح داد و گفت: مصدوم خاصی نداریم اما متاسفانه قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت نداریم.


بخش بعدی صحبت های استکی در مورد تیم نفت آبادان بود و افزود: صنعت نفت با مربی و مدیریت جدید خیلی خوب کار کرده و بالای جدول است، نفت آبادان از لحاظ فنی همیشه تیم خوبی بوده است.


او در پایان گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم در سال جدید عیدی خوبی به هواداران ذوب‌آهن بدهیم، بازی نخست بعد از تعطیلات سخت است.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد