Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش صعودی آمار کرونا در استان مرکزی، گفت: ستاد کرونا استان در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نهایت سعی و تدبیر خود را خواهد که این روند صعودی در استان هر چه سریع‌تر کاهش پیدا کرده و وضعیت استان همچون ماه‌های قبل به شرایط آبی برگردد.

وی ادامه داد: تصمیمی بر حضور نصف کارمندان دستگاه‌های اجرایی در محل کار هنوز گرفته نشده است و قرار است فردا، ۱۴ فروردین ماه در این خصوص تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: همچنین تصمیمی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه در استان گرفته نشده است و درباره این موضوع هم در ستاد کرونا تصمیم‌گیری می‌شود و از مردم استان خواهشمندیم به پیام‌ها و اخبار غیر مستند در شبکه‌های مجازی توجه نکرده و اخبار را از منابع معتبر پیگیری کنند.

کد خبر 5179645

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا اراک تعطیلی مدارس ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین بوشهر عکس استانها خرم آباد اراک سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.