Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@21:58:31 GMT

ماجرای گروگانگیری در بندر امام خمینی (ره) چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۲۰۵

خسروی اظهار کرد: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضائی وی که ظاهراً تعادل روحی نداشته در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضائی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) ماجرای گروگان گیری در این بخشداری را تشریح کرد.

به گزارش جنوب نیوز، حجت اله خسروی در تشریح ماجرای گروگانگیری گفت: فردی به بخشداری بندر امام خمینی (ره) مراجعه می‌کند و خواستار رسیدگی به پرونده قضائی در خصوص یک دعاوی در منطقه ویژه اقتصادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از استماع صحبت‌های این فرد توسط کارمندان بخشداری، وی خواستار دیدار با بخشدار می‌شود که در آن زمان بنده در محل کار حضور نداشتم، این فرد در همان لحظه سلاح سردی که با خود همراه داشت را روی گردن مسئول امور اجتماعی بخشداری قرار می‌دهد و درخواست می‌کند مسئولان برای رسیدگی به پرونده قضائی در محل حاضر شوند.

خسروی اظهار کرد: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضائی وی که ظاهراً تعادل روحی نداشته در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضائی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: این فرد سه سال پیش قطعه زمینی را در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تصرف می‌کند، منطقه ویژه از وی شکایت کرده و در بررسی قضائی محکوم شده در دادگاه تجدید نظر نیز مجدد وی محکوم می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی