Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:57:54 GMT

برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش قرآن کریم در سقز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۳۳۵

برگزاری کلاس‌های رایگان آموزش قرآن کریم در سقز

پگاه خورشیدی گفت: برای توسعه فعالیت‌های دینی کلاس‌های رایگان قرآن کریم برای مخاطبان کانون فرهنگی ترمه در شهرستان سقز برگزار شد.

پگاه خورشیدی مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان در خصوص فعالیت‌های کانون اظهارداشت: کانون ترمه رسما از سال 96 مجوز فعالیت خود را از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کرد و از آن زمان تا به حال مشغول به انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خورشیدی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی تبلیغی اذعان داشت: مخاطبین کانون ترمه شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف خانم و آقا، خصوصا دانش‌آموزان هستند که به بیش از 200 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام کرونا اظهار کرد: با توجه به موقعیت پیش آمده اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی (ماسک، مواد ضد عفونی) کردیم و علاوه بر آن بسته‌های معیشتی بین تعدادی از خانوارهای نیازمند نیز توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز افزود: برای توسعه فعالیت‌های دینی ما در این کانون کلاس‌های رایگان قرآن برگزار کرده‌ایم تا منجر به ایجاد آرامش بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا شود.

 

خورشیدی اعلام کرد: عدم برگزاری بسیاری از کلاس‌های آموزشی و انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی، تعطیل شدن مراکز و هزینه‌هایی که بر کانون‌های فرهنگی بدلیل تعطیلی این مراکز در ایام کرونا تحمیل می‌شد از جمله مشکلات کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز بود.

 

وی به موفقیت‌های کانون ترمه اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی با استفاده از خوشنویسی که با موفقیت و استقبال مردم همراه شد از برنامه‌های اثربخش این کانون مردمی به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری اردوی یک روزه بازدید از مسجد دو‌مناره سقز، پخش بسته‌های معیشتی در ایام کرونا برای خانواده‌های بی‌بضاعت، برگزاری مراسم مولودی خوانی، برگزاری کلاس‌های قرآنی رایگان در چندین نوبت در کانون، برگزار جلسه راهنمایی و انتخاب رشته دانش‌آموزان کنکوری و برای انتخاب رشته به صورت رایگان و تشکیل کلاس‌های درسی برای دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت بدون دریافت هزینه و‌حمایت از انها از فعالیت کانون ترمه در سال 99 به شمار می‌رود.

 

مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز اضافه کرد: برگزاری کارگاه آسیب‌های فضای مجازی با حضور والدین از جمله فعالیت‌های انجام شده کانون ترمه است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش قرآن کریم سقز کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر