Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی تا قبل از وقفه بازی های ملی فرم بسیار خوبی داشت و فردا کار ساده ای برای ادامه آن روند دارد.

چلسی و وست برومویچ، شنبه و در چارچوب هفته 30 لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات به بازی پیشِ رو: 

اطلاعات بازی چلسی و وست برومویچ تاریخ برگزاری: شنبه، 14 فروردین 1399 (3 آوریل 2021) ساعت برگزاری: 16:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استمفورد بریج، لندن تورنمنت: هفته سی ام لیگ برتر انگلیس داور: آقای دیوید کوت بررسی وضعیت تیم های چلسی و وست برومویچ

چلسی: هر لحظه که می گذرد، درستی تصمیم سران چلسی در روی کار آوردن توماس توخل بیشتر مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی با سرمربی آلمانی اش شکست ناپذیر بوده و فردا هم کار سختی برای ادامه این روند ندارد. آبی های لندنی در این بازی تنها انگولو کانته را به دلیل مصدومیت ندارند و بازگشت سایر ملی پوشان با آمادگی 100 درصد دست توخل را برای انتخاب ترکیب باز کرده است. 

توماس توخل: فرصت سوزی ورنر مقابل مقدونیه؟ پاس گوندوعان بد بود!

وست برومویچ: تیم سم آلاردایس پس از شروع یک روند خوب که با متوقف کردن منچستریونایتد شروع شد و با پیروزی مقابل برایتون خاتمه یافت، حالا بازهم نتایجی درخور جایگاه جدول کسب می کنند. وست برومویچ فردا مقابل یکی از آماده ترین تیم های انگلیس کار بسیار دشواری خواهد داشت، مخصوصا در جدال با احتمالا بهترین خط دفاع حال حاضر اروپا. 

ترکیب احتمالی  چلسی و وست برومویچ

 

غایبان تیم های چلسی و وست برومویچ با اعلام توخل، به جز کانته تمام بازیکنان مصدوم چلسی آماده بازی شده اند

 

 

رویارویی های پیشین  چلسی و وست برومویچ

 

جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر انگلیس

بهترین بازیکنان چلسی و وست برومویچ از نگاه آمار تیم بهترین گلزن بهترین گل ساز چلسی

تامی آبراهام (6)

 

 تیمو ورنر (5) وست برومویچ ماتئوس پریرا (5)   ماتئوس پریرا (3)  نکات بازی چلسی و وست برومویچ  10 بازی از 12 بازی اخیر دو تیم به سود چلسی تمام شده است. چلسی در 5 بازی خانگی اخیرش کلین شیت کرده است. چلسی در 3 بازی اخیر حداقل 3 بار دروازه وست برومویچ را باز کرده است.  وست برومویچ در 5 بازی از 7 بازی اخیرش گلزنی نکرده است.  چلسی در 10 بازی اخیر لیگ برتری اش شکست ناپذیر بوده است. وست برومویچ در 13 بازی از 14 بازی اخیر خارج از خانه اش نتوانسته پیروز شود.  پیش بینی هواسکورد

چلسی 2-0 وست برومویچ

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چلسی و وست برومویچ بازی اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، روز جمعه در یک رویداد از توماس توخل، سرمربی مونیخ، انتقاد کرد و توخل را متهم کرد که نمی‌تواند یا نمی‌خواهد هیچ بازیکنی را پرورش دهد!

توخل که در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند، قبل از بازی با فرانکفورت در گفتگو با اسکای به این جملات انتقادی واکنش تندی نشان داد. حالا دتمار هامان، کارشناس اسکای اسپورت، این سوال را مطرح کرده که اگر هوینس فورا عذرخواهی نکند، در بایرن چه اتفاقی می‌افتد!

هامان در برنامه اسکای با نام «تمام بازی‌ها، تمام گل‌ها» درباره نقش هوینس در بایرن و مشکل توخل گفت: "این یک کنایه است. او به وضوح مخالف است. قبل از توخل هیچکس پاولوویچ را نمی‌شناخت. او اکنون 20 بازی کرده و به تیم ملی دعوت شده است. اگر هوینس سعی نکند در نیم ساعت یا ساعت آینده این اشتباه را اصلاح کند، تعجب می‌کنم. اگر این اتفاق نیفتد، نمی‌دانم بعداً در باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. این روی تمرکز توخل برای بازی مقابل رئال مادرید تأثیر می‌گذارد. اگر هوینس سعی نکند این موضوع را روشن کند یا عذرخواهی نکند، بسیار متعجب خواهم شد."

هوینس روز جمعه گفته بود: "ما می‌خواهیم مربی‌ای داشته باشیم که باعث پیشرفت یکایک بازیکنان شود. من شخصاً با توماس توخل مشکلی ندارم. چند باری با هم شام خورده‌ایم، شب‌های خوبی با هم داشتیم و همه چیز عالی بود. اما او نگرش دیگری دارد!  او باید باعث پیشرفت پاولوویچ شود. اگر اوضاع بیشتر از این پیش نرود، ما بازیکن می‌خریم!"

توخل امشب در گفتگو با اسکای به این موضوع واکنش نشان داد: "این بسیار دور از واقعیت است، من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم! اگر ما چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده‌ باشیم، این است که بازیکنان جوان -به خصوص بازیکنان‌ آکادمی- همیشه در تمرینات کنار ما جای دارند و در صورت عملکرد مثبت، همیشه در زمین جایگاهی دارند. و به هر حال، ما اکنون این را ثابت کرده‌ایم! این موضوع را درک نمی‌کنم. من آن را کاملا بی‌اساس می‌دانم!"

هامان در پایان صحبت‌هایش گفت: "هوینس باید به نحوی آن را روشن یا درست کند. نمی‌تواند همینطور بماند. این همکاری نیست. این صحبت‌ها دور از ادب است. اولی هوینس باید در باشگاه یک الگو باشد. امیدوارم به خاطر بایرن، او امشب دست بکار شود و اوضاع را درست کند. شما نمی‌توانید و نباید آن را به همان شکلی که الان هست رها کنید."

دیگر خبرها

  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است