Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:18:45 GMT

اجرای محدودیت‌های کرونایی جدید از فردا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۳۵۶

اجرای محدودیت‌های کرونایی جدید از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، علیار راستگو شامگاه روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت رنگ نارنجی کرونایی تبریز افزود: شهرستان‌های چاراویماق، تبریز، شبستر، میانه، هشترود و مرند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سراب و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی ادامه داد: طی هفته گذشته، ۶ شهرستان استان در وضعیت آبی قرار داشتند اما در حال حاضر هیچکدام از شهرستان‌ها آبی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به جز ۶ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان قرمز، سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

راستگو با تأکید به محدودیت‌های ایجاد شده از ۱۴ فروردین ماه افزود: محدودیت‌های لازم در سطح ادارات و کلیه مشاغل در مناطق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اجرا خواهد شد.

وی در پایان افزود: مشاغل سطح ۳ و ۴ در مناطق نارنجی باید محدود شده و در مناطق قرمز نیز تنها مشاغل سطح ۱ حق فعالیت دارند.

کد خبر 5179672

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی علیار راستگو ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین بوشهر عکس استانها اراک خرم آباد سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی به کشاورزان توصیه شده که برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی و احتمال بارش تگرگ ،گندم و غلات را به نقاط امن حمل کنند.

رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز