Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال دریافت نامه در خصوص محمد نادری را رد کرد.

خبرگزاری میزان - صبح روز گذشته شایعاتی درباره محرومیت محمد نادری مدافع استقلال مطرح شد. طبق این شایعه اعلام شد باشگاه کورتریک بلژیک از محمد نادری شکایت کرده است و به زودی این بازیکن محروم می‌شود. حتی ادعا شد در خصوص مشکل نادری به فدراسیون فوتبال هم نامه‌ای ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا حمیرا اسدی رییس دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا نامه‌ای در رابطه با موضوع محرومیت نادری ارسال شده است، اظهار داشت: تا این لحظه نامه‌ای در خصوص محمد نادری بازیکن استقلال به فدراسیون فوتبال ارسال نشده و به نظر می‌رسد این خبر اشتباه است.

کاظم قیم، مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال نیز در گفت‌وگو با میزان، این موضوع را کذب محض خواند تا این شایعه از اساس تکذیب شود.

به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال طی روزهای آتی تکلیف پرداختی مربوط به رضایتنامه نادری را مشخص کند. 

بیشتر بخوانید: واکنش مدیر بین‌الملل استقلال به محرومیت نادری: این موضوع کذب است؛ جَده اَمن است و مشکلی ندارد!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فدراسیون فدراسیون فوتبال استقلال فدراسیون فوتبال محمد نادری بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران