Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری گفت: در جنگ اقتصادی و حصر ظالمانه ای که دشمنان علیه جمهوری اسلامی شکل داده اند، مسئولان نباید در اصلاح اوضاع و رفع مشکلات از خود کوتاهی نشان دهند چرا که معضلاتی چون گرانی و فقر و تورم و نیز سقوط ارزش پول بسیار دردآور و خطرناک است.

حجت الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی اشکوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که از نگاه مقام معظم رهبری، توجه به اقتصاد و تقویت تولید داخل و حل مشکلات اقتصادی مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی و حصر ظالمانه ای که دشمنان علیه جمهوری اسلامی شکل داده اند، مسئولان نباید در اصلاح اوضاع و رفع مشکلات از خود کوتاهی نشان دهند چرا که حقیقتاً معضلاتی چون گرانی و فقر و تورم و نیز سقوط ارزش پول بسیار دردآور و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو خبرگان رهبری افزود: متأسفانه آن طور که باید و شاید ما در عمل نمی بینیم که برخی مسئولان به دنبال رفع دغدغه مقام معظم رهبری و آحاد ملت در این باره باشند.

 

این استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: البته هر چند بخشی از مشکلات ناظر به تحریم و فشار دشمن است که خود راه حل مخصوص دارد و باید آن ها هم دنبال شود، اما واقعیت این است که بخشی مهمی از مشکلات مربوط به داخل است و در این راستا می بایست با همفکری و هم افزایی و دلسوزی کنند به دنبال حل مشکل بود.

 

وی بیان داشت: تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی در کشور واقعاً دردآور است و باید زمینه ای فراهم کرد که رونق به تولید بازگردد و دیگر شاهد تعطیلی این واحدها نباشیم. تا آن جا که بنده اطلاع دارم متأسفانه گاهی برخی رقابت ها میان افراد، بهانه ای شده برای تعطیلی کارخانه ها که این مساله اصلاً درست نیست و باید چاره ای برای این قضیه اندیشید.

 

عضو خبرگان رهبری همچنین از مسئولان و دولتمردان خواست برای رفع گرفتاری های اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط سخت کنونی تلاش کنند، ابراز داشت: در وضعیت کنونی در رسانه های بیگانه و جریان مخالف و مغرض به بهانه قرارداد ایران و چین، هیاهو و بلوایی به راه انداخته اند و این در حالی است که باید بدانیم دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی و بُعد روانی جامعه است و متأسفانه در این وضعیت برخی نیز حرف های بی منطق و جنجالی می زنند که به مصلحت کشور نیست.

 

وی افزود: از آن سو نیز عده ای که طرفدار ادامه تحریم هستند و عملاً در جبهه جنگ علیه ملت کار می کنند به دنبال اغراض خاص خود هستند و همه باید بدانیم که غرض اصلی دشمن و مخالفان، براندازی است و به خیال خام فکر می کنند با فشار اقتصادی می توانند به نظام و انقلاب ضربه بزنند که انشاالله موفق نمی شوند.

 

حسینی اشکوری همچنین بیان داشت: انشاالله قراردادی که با چین منعقد شده برای کشور ما مبارک است و در راستای منافع ملی باعث گشایش هایی خواهد شد، منتهای مراتب این ارتباطات بین المللی نباید منحصر به چین و یا کشور خاصی باشد، بلکه بر اساس روش عقلا و آموزه های دینی می بایست قبل از هر چیز استقلال و امنیت و اقتدار ما حفظ شود

 

وی گفت: برای شکستن تحریم ها و فشار اقتصادی، علاوه بر مراودات خارجی باید در داخل نیز با همدلی و هم افزایی و دلسوزی عمل کنیم و جلوی رانت خواری ها و مفاسد نیز گرفته شود تا مردم به آینده کشور بیش از پیش اُمیدوار شوند و انشاالله روز به روز انقلاب و نظام ما قوی تر از قبل باشد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحقق شعار سال شعار سال رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی