Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال آبادان تاکید کرد که لغو بازی نفت آبادان و استقلال به درخواست باشگاه تهرانی بوده و این موضوع به درخواست باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا نبوده است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،امید صالحیان در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر این که "باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا، درخواست لغو بازی نفت مقابل استقلال در تاریخ ۱۹ فروردین را داشته اند"، اظهارکرد: به صراحت اعلام می کنم که چنین موضوعی درست نیست و این درخواست از طرف باشگاه و ستاد مبارزه با کرونا نبوده است، بلکه باتوجه به این که استقلال تهران باید در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۵ فروردین ماه بازی کند و سه روز قبل از این دیدار باید به عربستان سفر کند، درخواست لغو بازی با نفت در ۱۹ فروردین را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سازمان لیگ نیز درخواست باشگاه استقلال را پذیرفت تا مشکلی برای بازیکنان استقلال پیش نیاید و استقلالی‌ها به سلامت ایران را به مقصد عربستان ترک کنند. تاکید می کنم لغو بازی نفت و استقلال به درخواست باشگاه تهرانی بوده است، نه به درخواست باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال کرونا ستاد مبارزه با کرونا درخواست باشگاه نفت آبادان لغو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس