Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق استقلال گفت: طبیعی است که استقلال باید بداند از این جا به بعد همه دیدارهایش حکم بازی فینال را برایش دارد. ضمن اینکه فاصله 4 امتیازی با صدر قطعا از بین می رود.

گروه ورزشی دانشجو، استقلال برای سومین بار متوالی در فصل 1400-1399 فوتبال باید در دور برگشت رقابتهای لیگ برتر به مصاف پیکان برود. این دو تیم در دور رفت با نتیجه 0-0 به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند و در دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی نتیجه 1-2 منجر به حذف تیم پیکان از دور مسابقات شد و حالا قطعا مهدی تارتار(سرمربی پیکان) برای تلافی آن شکست و حذف زودهنگام برنامه های زیادی در سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فرهاد مجیدی با توجه به حضور فراز کمالوند و دیگر مربیان کنار دستی اش برنامه های زیادی برای تیمی دارد که کمتر از یک ماه پیش روبرویش بازی کرده است.

سعید لطفی بازیکن اسبق تیم های استقلال و پیکان در گفت و گو با دانشجو، درباره دیدار استقلال با پیکان به نکات مهمی از جمله سختگیرانه بودن تیم های مهدی تارتار در زمین چمن اشاره کرد. او همچنین در این باره که بین دو دروازه بان اصلی استقلال کدامیک بیشتر به در بازی برابر تیمی می خورد که اوت انداز دارد، حرف زد.
متن کامل این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* استقلال برای سومین بار در این فصل به پیکان رسید؟ این دیدار را چطور پیش بینی می کنید؟
- الان شرایط استقلال که تعدادی از نفراتش کرونایی هستند خیلی خوب نیست. از این نظر باید گفت این تیم باید با احتیاط کامل به میدان برود.

* چطور؟
- خب همانطور که از تیم های تارتار شناخت داریم تیم های این سرمربی سختگیرانه بازی می کنند و اولویت اولشان گل نخوردن است. به همین دلیل به این تیم سخت می توان گل زد. البته با توجه به توانایی هایی که تیم استقلال در خط حمله اش دارد می توان با قدرت گفت که همه چیز برای این تیم شدنی است البته به شرطی که همه نفرات این خط در وضعیت عالی بسر ببرند.

* پیکان یک اوت انداز به نام نادر محمدی دارد. فکر می کنید استقلال باید چه برنامه ای برای مهار این بازیکن داشته باشد؟
- اوت انداز! ما نباید تمرکزمان را روی اوت انداز بگذاریم. البته باید یارگیری منطقه ای برای این موضوع داشته باشیم و با ایجاد فضای مناسب درون باکس 18 قدم محیطی امن ایجاد کنیم تا ضمن بی اثر کردن اوت های پرتاب کننده، مدافعان مان بتوانند با راحتی این پرتاب ها را جواب بدهند. از طرفی باید برنامه ای هم برای مهار سرزن های پیکان داشته باشیم و البته مراقب این باشیم که مدافعان تیم مان دچار اشتباه نشوند.

* با توجه به توانایی های دو دروازه بان استقلال روی مهار ارسال های کناره ها فکر می کنید کدامیک از بین مظاهری یا حسینی برای چنین دیداری مناسب تر هستند تا بتوانند پرتاب های اوت انداز را روی هوا مهار کنند؟
- در این پلن ویژه، هر دو دروازه بان استقلال توانایی های یکسانی دارند. مظاهری و حسینی هر دو مثل هم هستند و تفاوت فاحشی در این زمینه ندارند و می توانند در چنین دیدارهایی به میدان بروند. البته باید دید کدامیک از نظر ذهنی برای این بازی آماده تر هستند و این را باید به همه نفرات در تمام پست ها تعمیم داد که کدامیک از نظر ذهنی آماده تر هستند.

* نبود محمد نادری در چپ و نرسیدن بابک مرادی چقدر موجب افت استقلال در این جناح خواهد شد؟
- در چپ استقلال بازیکن جایگزین داریم. یعنی نباید دغدغه مان روی آن منطقه باشد. بلکه فکر می کنم این پیکانی ها هستند که باید برای مهار تک تک بازیکنان استقلال در پست های مختلف دغدغه داشته باشند. به شخصه فکر می کنم که بازیکن جایگزین در این پست داریم. یکی از آنها هرویه میلیچ است.

* استقلال چه زمانی به گل برسد بهتر است؟ نیمه اول یا دوم؟
- طبیعتا استقلال هر چه زودتر به گل برسد فشار را از روی خودش برداشته و روی تیم پیکان می گذارد. در نقطه مقابل هر چه از زمان بازی بگذرد و استقلال نتوانسته باشد گل بزند فشار روی شاگردان فرهاد مجیدی بیشتر و بیشتر می شود و برعکس پیکانی ها بیشتر به این وضعیت عادت می کنند که استقلال را عقب نگه دارند.

* رقابت در صدر جدول را چطور ارزیابی می کنید؟
طبیعی است که استقلال باید بداند از این جا به بعد همه دیدارهایش حکم بازی فینال را برایش دارد. ضمن اینکه فاصله 4 امتیازی با صدر قطعا از بین می رود. به هر حال قرار نیست سپاهان و پرسپولیس همه دیدارهای خود را با برد پشت سر بگذارند و آنها حتما امتیاز از دست می دهند. ما تازه در هفته نوزدهم هستیم و این همه بازی تا پایان فصل باقیمانده است. استقلال باید بتواند با کسب امتیازات مسابقات روبرو خودش را در کورس نگه دارد و با لغزش رقبا به صدر برگردد. قطعا کار آسانی نیست.

* چرا؟
- خب با بازیهایی که از تیم سپاهان با آن همه مهره خوب سراغ داریم می دانیم که این تیم به سادگی از تک تک امتیازات پیش رویش صرفنظر نمی کند. از طرفی پرسپولیس هم که ترابی و آل کثیر را به جمع نفرات خود اضافه شده می بیند و تا اینجا هم توانسته به خوبی نتیجه گیری کند یکی از رقبای اصلی استقلال در این راه محسوب می شود ولی با توجه به دو دیدار رودررو بین استقلال و سپاهان و پرسپولیس می توان این توقع را داشت که دیدارهای شش امتیازی اش را با برد پشت سر بگذارد و موفق به صدرنشینی و در نهایت قهرمانی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید لطفی استقلال پیکان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • پارما به سری A برگشت
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال