Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودوی ایران با حضور در قرقیزستان، در جلسه آسیای مرکزی حاضر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو بامداد امروز (۱۴ فروردین) وارد قرقیزستان شد تا ساعت ۱۵ روز شنبه در جلسه آسیای مرکزی حضور پیدا کند.

ضمن اینکه جلسه کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا نیز فردا (یک‌شنبه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی در این سفر ملاقات‌هایی رسمی خواهد داشت و به‌عنوان نایب‌رئیس منطقه آسیای مرکزی در این نشست‌ها حضور به‌هم خواهد رساند. 

مسابقات جودو قهرمانی آسیا  از ۱۷ فروردین ماه به مدت سه روز به میزبانی کشور قرقیزستان برگزار خواهد شد و تیم ملی جودو ایران با ترکیب پنج ملی پوش در بخش مردان در این مسابقات حضور خواهد داشت.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد