Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس پس از چند هفته تعطیلی به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز (شنبه) از سر گرفته می‌شود. در چارچوب مسابقات هفته سی ام لیگ جزیره، چهار دیدار برگزار خواهد شد.

در مهمترین بازی‌ها لسترسیتی میزبان تیم صدرنشین منچسترسیتی خواهد بود و آرسنال در زمین خود به مصاف لیورپول خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی - منچسترسیتی

از ساعت ۲۱ امشب لسترسیتی در ورزشگاه "کینگ پاور" میزبان شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی خواهد بود.

لسترسیتی در حال حاضر از ۲۹ بازی ۵۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارد و منچسترسیتی نیز با ۷۱ امتیاز از ۳۰ بازی با اقتدار و با اختلاف ۱۴ امتیازی نسبت به تیم دوم، صدر جدول را در اختیار گرفته است.

لسترسیتی در بازی رفت با نتیجه پرگل ۵-۲ شاگردان پپ گواردیولا را شکست داد، و حالا فرصت انتقام برای من سیتی فرا رسیده است. برندان راجرز (سرمربی لستر) به خوبی آگاه است که تیم فعلی گواردیولا با تیمی که هفته‌های نخست رو در روی این تیم ایستاد کاملاً متفاوت است.

گواردیولا که در آن روز‌ها بدترین شروع فصل در دوران مربیگری خود را تجربه می‌کرد، حالا مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است. من سیتی علاوه بر لیگ در جام‌های حذفی و اتحادیه انگلیس نیز مدعی قهرمانی است و علاوه بر این، شاگردان گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و باید رو در روی دورتموند قرار بگیرند.

با این حال لستر به دنبال آن است که با پیروزی در بازی امشب برای اولین بار پس از فصل ۸۷-۱۹۸۶ برابر تیم منچسترسیتی دبل کند.

منچسترسیتی از ۴ بازی گذشته خارج از خانه برابر لسترسیتی صاحب ۲ پیروزی و ۲ تساوی شده است. منچسترسیتی در بازی‌های خارج از خانه این فصل تاکنون فقط ۸ گل دریافت کرده است. تاتنهام تنها تیمی است که توانسته است در خانه بیش از یک گل به من سیتی بزند. شاگردان گواردیولا ۸ بازی خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آنها در این دیدار‌ها ۲۲ گل به ثمر رسانده و فقط سه گل دریافت کرده اند.

آرسنال - لیورپول

در دیگر بازی مهم امشب از ساعت ۲۳ آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم لیورپول خواهد بود.

آرسنال با ۴۲ بازی از ۲۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و لیورپول هم که از مدافع عنوان قهرمانی فقط اسم آن را یدک می‌کشد از ۲۹ بازی ۴۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم جای گرفته است.

بدون هیچ گونه تردیدی آنچه که مربیان این ۲ تیم به دنبال آن هستند، کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است. لیورپول که این فصل مدتی به صدر جدول لیگ جزیره نیز رسید نتوانست در بالای جدول باقی بماند. مصدومیت چند بازیکن این تیم و همینطور شکست‌های پیاپی خانگی باعث شد حالا شاگردان یورگن کلوپ تنها به امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده قدم به میدان بگذارند. این تیم از دیگر رقابت‌های داخلی انگلیس یعنی جام‌های حذفی و اتحادیه هم حذف شده و عملاً هیچ شانسی برای کسب جام در این فصل ندارد.

گرچه لیورپولی‌ها هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند، اما با شرایط کنونی، کسب جام در اروپا نیز برای این تیم ماموریت غیر ممکن به نظر می‌رسد، به ویژه این که آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف رئال مادرید بروند.

شاگردان مایکل میکل آرتتا در آرسنال هم که فصل گذشته موفق شدند فاتح جام حذفی شوند در این فصل در رقابت‌های داخلی انگلیس شانسی برای کسب جام ندارند، زیرا آن‌ها هم مانند لیورپول از جام‌های حذفی و اتحادیه کنار رفته اند و حالا فقط در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حضور دارند.

آرسنال فصل گذشته در خانه ۲ بر یک لیورپول را شکست داد و به دنبال آن است که برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۵ این تیم  را ۲ بار پیاپی در خانه شکست دهد. لیورپول از ۲۰ بازی آخر خارج از خانه برابر آرسنال فقط در ۲ بازی پیروز رسیده و در ۱۸ بازی دیگر ۹ تساوی و ۹ شکست داشته است. تقابل این ۲  تیم در رقابت‌های لیگ جزیره ۱۶۶ گل را به همراه داشته است که بیشترین تعداد گل رد و بدل شده بین ۲ تیم  در تاریخ لیگ برتر انگلیس است. در این میان لیورپول ۹۴ گل زده، که این بیشترین تعداد گلی است که آرسنال در لیگ جزیره برابر یک تیم دریافت کرده است. آرسنال در هشت بازی اخیر خانگی خود در لیگ جزیره فقط یک بار شکست خورده است. در ۷ دیدار دیگر ۴ بار پیروز شده و ۳ تساوی داشته است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و منچسترسیتی آمار جالب "هری کین" در زمان هدایت تاتنهام توسط مورینیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خارج از خانه لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!

 کریستین رومرو و امرسون رویال مدافعان تاتنهام در جریان بازی امروز مقابل لیورپول، وارد درگیری شدیدی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت: «من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهامیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید.

اما باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم