Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از ساخت یک خوابگاه متاهلی در سال جدید خبر داد.

سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های متاهلی گفت: در حوزه خوابگاه‌های متاهلی در مضیغه هستیم. خوابگاه متاهلی و اسکان این دانشجویان متاهل برای دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حدود ۹۱ واحد متاهلی در دانشگاه امیرکبیر داریم، اما تقاضا حدود سه برابر است و ظرفیت اسکان در خوابگاه متاهلی محدود است.

خرسندی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها قرار است زمینی را در اختیار بگیریم که با مشارکت بخش خصوصی و خیرین بتوانیم خوابگاه متاهلی را بسازیم که دانشجویان بتوانند در آن اسکان پیدا کنند.

وی اضافه کرد: امکانات بودجه‌ای ما محدود است و با توجه به فشار کمبود بودجه تلاش شده که توسعه خوابگاه‌ها متوقف نشود در مجموع حدود ۱۲ میلیارد تومان در این حوزه هزینه کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اسکان درخوابگاه دانشگاه امیرکبیر خوابگاه متاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!

 صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند «خلیچ فارس» را به نام این باشگاه اضافه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

    در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعیین هویت «خلیج فارس» را به امارات واگذار کرده ایم ! دانشگاه عربستانی از نام «خلیج فارس» استفاده کرد

دیگر خبرها

  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم