Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ارسلان مطهری بازیکن توانایی است و می‌تواند در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: به خاطر شیوع کرونا در میان بازیکنان استقلال طبیعتاً نمی‌توان گفت شرایط عالی بوده، اما استقلال بعد از حضور مجیدی پیشرفت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد بازیکنان از نظر روحی روانی قوی‌تر شده‌اند به همین خاطر نسبت به زمان فکری، بیشتر توانایی‌های خود را نشان می‌دهند.

وی درباره سبک بازی تیم پیکان با هدایت مهدی تارتار، عنوان کرد: تارتار مربی خوبی است و خوشبختانه تیم‌هایش فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند، اما در فصل اخیر  تیمش کمی عقب‌تر بازی می‌کند. شاید به این دلیل که خودش تیم را اول فصل نبسته  یا اینکه تیمش نفرات مورد نظر او را برای اجرای تاکتیک‌هایش در اختیار ندارد، نمی‌تواند فوتبال روی زمین ارائه کند.

پیشکسوت استقلال درباره پرتاب اوت‌های بلند پیکان تاکید کرد: همان که به سبک آکروباتیک اوت‌اندازی می‌کند؟ حضور یکی دو بازیکن سرزن مانند فرزاد حاتمی می‌تواند در پرتاب اوت‌ها به پیکان کمک کند تا گلزنی کنند، اما با توجه به شناختی که به تارتار دارم، بیشتر ترجیح می‌دهد بر اساس تاکتیک به گل رسیده و فوتبال روی زمین بازی کند.

فنونی‌زاده در رابطه تصمیم مجیدی برای انتخاب زوج خط حمله استقلال، گفت: در استقلال کاره‌ای نیستم که نظر بدهم. اگر تصمیم‌گیری با من بود هرکسی که در تمرینات آماده‌تر بود را به کار می‌گرفتم. ارسلان مطهری هر وقت که به زمین آمده یا گلزنی کرده یا بازی خوبی ارائه داده و حتی می‌توانست به تیم ملی دعوت شود. ارسلان می‌تواند از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد.

بازیکن سال‌های دور استقلال درباره بازگشت میلیچ خاطرنشان کرد: میلیچ و دیاباته در دوران فکری با مشکل روبه‌رو بودند و کادر قبلی در حق میلیچ کار خوبی انجام نداد. یک روز گفتند او را نمی‌خواهیم، روز بعد اعلام کردند باشد اما در تاکتیک ما جایی ندارد و روز بعد گفتند در تیم بماند! خلاصه اینکه کار خوبی در حق او انجام ندادند. در دوران مجیدی رابطه هر دو بازیکن خارجی با سرمربی بهتر است و این موضوع روی عملکردشان هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید:
تعویق بازی استقلال و صنعت‌نفت آبادان

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پیکان مطهری میلیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پیکان مطهری میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)