Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:54:40 GMT

تلاش برای حفظ صدر!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۵۸۲

تلاش برای حفظ صدر!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و برای حفظ صدر جدول امروز به برد برابر پدیده مشهد نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ بیستم، امروز و از ساعت ۳۰/‏۱۶ در ورزشگاه امام‬ رضا مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند، این در حالی است که قرمزها هفته گذشته و به دلیل گل کمتر صدر جدول را به زرد پوشان اصفهانی دادند و اصلاً نمی‌خواهند هم امتیازی با سپاهان جای خود را به اختلاف امتیاز با شاگردان نویدکیا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول فصل بوده است، قطعاً کادر فنی حساب ویژه‌ای روی وی خواهد کرد، بنابراین لک نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر تیم پدیده هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند، مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان رحمتی، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، احسان پهلوان و امید عالیشاه هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن و فرصت طلب قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی گلزنی کرده و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کند.

مهاجمان

شهریار مغانلو و مهدی ترابی مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و وحید امیری دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

کد خبر 484387

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پدیده مهدی رحمتی یحیی گل محمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز چیزی تمام نشده است و این اختلاف یک امتیازی چیزی نیست که به خاطرش از الان خودمان را کنار بکشیم.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید امیری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته و دیدار با آلومینیوم، همه یکدل شده بودند که سه امتیاز را بگیریم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام بدهد و بازیکنان تأثیرگذار تحت تأثیر یارگیری شدید قرار داشتند و این مسئله شرایط را سخت کرده بود. هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم و قول می‌دهم که تا روز آخر تلاش می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. هنوز چیزی تمام نشده و ۱۵ امتیازی باقی مانده است. این اختلاف یک امتیازی چیزی نیست که به خاطرش از الان خودمان را کنار بکشیم. ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم و این قول را به هواداران می‌دهیم که آن‌ها را روسفید کنیم.

وی درباره تیم نساجی، حریف بعدی پرسپولیس و اینکه این تیم باید با استقلال نیز روبه‌رو شود، اظهار داشت: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاش خود را کرده. بازی هفته آینده برای هر دو تیم جدال مرگ و زندگی است و امیدواریم هر چیزی که خیر و صلاح است، رقم بخورد. مطمئن باشید که فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذاریم و امیدوارم تیمی که لایق قهرمانی است، به آن برسد.

امیری در مورد خصوصی شدن پرسپولیس و اینکه گفته می‌شد قرار است به بازیکنان در صورت برتری مقابل سپاهان پاداش صد میلیونی داده شود، خاطر نشان کرد: از این پاداش اطلاع نداشتم. این موضوع نیز یک اتفاق مبارک برای هر دو باشگاه بود و امیدوارم از این دست اتفاقات که هر فصل شاهدش بودیم، خلاص شویم و شاهد اتفاقات بزرگی باشیم و در عرصه‌های بین‌المللی رقابت کنیم.

وی راجع به بازگشت بیرانوند به ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: رفیعی در چند بازی گذشته سنگ تمام گذاشت. در گل‌هایی هم که بازی قبلی خورد، مقصر نبود و ما مقصر بودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف ما ندارد. او یک دلگرمی بزرگ است و خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

امیری درباره کسل‌کننده بودن بازی امروز اظهار داشت: حساسیت بیش از حد بازی و همچنین شرایط بازی سپاهان و آنالیز آنها، بازی را کسل‌کننده و سخت کرده بود.

وی در مورد علت مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس پس از شکست مقابل آلومینیوم گفت: همه بازیکنان از شرمندگی‌شان صحبت نکردند و همه ناراحت بودند. یک بازی خاصی بود و یک درس بزرگی به ما داد. ما پنالتی را باختیم و شاید بد زدیم، اما آلومینیوم در روند بازی هم فوق‌العاده بازی کرد. درس زیادی از این بازی گرفتیم و امیدوارم در آینده از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد