Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر آبتین حیدرزاده روند بیماری کرونا در استان گیلان را صعودی دانست و اظهار کرد: متاسفانه مشابه هفته گذشته شاهد افزایش بیماران سرپایی و بستری هستیم.

وی با بیان اینکه در روزهای تعطیل شاهد کاهش آمار بستری ها بودیم، گفت: دید و بازدیدها و مسافرت های نوروزی باعث شده که روند بستری ها صعودی باشد و امروز ۸۰ بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بستری بودن حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان خبر داد و تصریح کرد: حدود ۸۰ نفر بدحال هستند که از این تعداد ۶۰ نفر در بخش بستری شدند و مابقی نیازمند مراقبت های ویژه هستند.

حیدرزاده، با اشاره به وضعیت نارنجی دو شهرستان رودسر و لنگرود، یادآور شد: متاسفانه سه شهرستان فومن، رودبار و لاهیجان نیز به شهرهای نارنجی استان اضافه شده است که نتیجه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی از افزایش ۸۰ درصدی بیماران کرونایی بستری شده در گیلان در ایام عید خبر داد و اضافه کرد: مواردی از کرونای انگلیسی در شرق گیلان به ویژه در روستاهایی مشاهده شده که رفت و آمد مسافران به آن صورت گرفته است.

معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در همه استان های کشور به غیر از خوزستان، خاطرنشان کرد: به دنبال مسافرت های نوروزی روند کرونا در کشور و استان گیلان در روزهای پیش رو صعودی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان