Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:39:59 GMT

ارسال گل به ایران؛ با پرداخت ارزی Paypal

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۷۵۸

ارسال گل به ایران؛ با پرداخت ارزی Paypal

اغلب خوانندگان این مطلب افرادی هستند که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و می‌خواهند با ارسال گل به ایران و تحویل آن به عزیزان خود عید نوروز یا هر مناسبتی را تبریک بگویند و آن‌ها را خوش‌حال کنند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام وی آی پی شاپ، روش‌های مختلفی در مورد خرید و ارسال گل برای ایران وجود دارد، در ادامه شما را با راهکارهای سفارش گل و ارسال آن به سایر نقاط ایران آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر باوجود تکنولوژی و فناوری‌های پیرامون خرید و فروش کالا از خارج از ایران، خرید و ارسال هر نوع محصولی به‌راحتی انجام خواهد شد.

۱- ارسال گل و هدیه به ایران به‌واسطه حضور آشنایان در خارج از کشور

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تعدادی از آشنایان و اقوام شما در خارج از کشور زندگی می‌کنند و ارتباط نزدیکی با آن‌ها دارید، می‌توانید همین روش را انتخاب کنید.

هنگام استفاده از این روش برای ارسال گل به سراسر ایران شما باید ارتباط صمیمی با طرف مقابل خود داشته باشید، چرا که تنها در این صورت خواسته شما را می‌پذیرد. این روش در سال‌های گذشته کاربرد زیادی داشته است و در حال حاضر مانند سابق مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

۲- سفارش گل و هدیه به سراسر ایران به کمک امکانات پست

اگر می‌خواهید گل‌های مورد نظر خود را تحت عنوان هدیه به ایران ارسال کنید، می‌توانید در کشوری که در آن سکونت دارید، آن‌ها خریداری نمایید و آن را توسط پست به ایران بفرستید. شما از این طریق می‌توانید همان گلی که را در نظر دارید را انتخاب نمایید.

چرا که شما بعد از مراجعه به فروشگاه می‌توانید انواع گل‌های مورد نظر خود را بررسی کنید و بعد از شناخت ویژگی‌های آن‌ها بهترین و زیباترین گل را خریداری کنید.

البته نواقص قابل توجهی در این روش وجود دارد، ابتدا باید به فکر مدیریت زمان ارسال کالا باشید.

فرض کنید میخواهید یک سفارش گل VIP در ایران برای عید نوروز انجام دهید و یا یک سورپرایز تولد از راه دور داشته باشید، در واقع شما باید این فرآیند را از چند روز گذشته شروع کنید. این روش برای زمانی کارآمد خواهد بود که ارسال هدیه شما به تاریخ خاصی وابسته نباشد.

 ایراد بعدی در مورد آسیب‌هایی است که ممکن است به هدیه شما وارد شود. سفارش گل از خارج از ایران و ارسال آن از طریق پست، می‌تواند با نگرانی و دشواری‌هایی همراه باشد.

کیفیت محصول و نوع بسته بندی گل‌های سفارشی شما بسیار مهم است، در واقع باید به گونه‌ای بسته بندی شوند که در زمان ارسال آسیبی به آن‌ها وارد نشوند. این روش هزینه‌هایی را به همراه دارد، اما می‌توان گفت روش نسبتاً خوبی برای این کار است.

برای این که از این روش استفاده کنید، می‌بایست پیش از ارسال، از طریق اینترنت و یا به شکل حضوری به اداره پست مرکزی کشوری که در آن ساکن هستید، مراجعه کنید.

۳- خرید گل با پرداخت ارزی  Send flower to Iran

همان طور که می‌دانید، در چند سال گذشته شرایط برای رشد کسب و کارهای اینترنتی فراهم شده است، کافیست به وضعیت کسب و کارهای اطراف خود نگاه کنید.

امروزه حضور فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در تمامی ابعاد مشاهده می‌شود. به عنوان مثال یکی از موفق‌ترین گل فروشی‌هایی که وظیفه آن ثبت سفارش گل و هدیه به سراسر ایران است، www.vipshop.flowers می‌باشد.

سفارش گل از خارج از کشور

برای ارسال گل به ایران می‌توانید به سایت گل vipshop مراجعه کنید. به واسطه پرداخت ارزی و یا ریالی می‌توان از این گل فروشی آنلاین جهت ارسال گل از خارج از کشور برای سراسر ایران استفاده کرد.

فرآیند سفارش و ارسال گل با مراجعه به سایت گل vip در کوتاه‌ترین زمان به انجام خواهد رسید. محصولات گلفروشی  آنلاین تنها به گل های شاخه بریده ختم نمیشود بلکه ارسال گیاه آپارتمانی به ایران و تهران نیز در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

قیمت انواع گل‌ها در سایت vipshop به تومان است، اما نباید نگران این موضوع باشید. گل vip برای خرید گل ایرانیان مقیم خارج از کشور شرایط بسیار خوبی را مهیا کرده است. در حال حاضر افراد می‌توانند با پرداخت دلاری خرید خود را انجام دهند.

استفاده از کارت‌های بین‌المللی و مراجعه به درگاه امن پی پال paypal و  استفاده از ویزاکارت و مسترکارت از جمله روش‌هایی است که مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند.

کافیست برای انتخاب و خرید گل مورد نظر خود با مشاوران و کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین vipshop در ارتباط باشید. ارسال گل برای هدیه به ایران در سایت گل vip وجود دارد، بعد از ایجاد ارتباط با کارشناسان سایت می‌توانید در مورد انتخاب گل‌های مورد نظر با آن‌ها صحبت کنید و سفارش قطعی خود را ثبت نمایید. بعد از اینکه سفارش شما ثبت می‌شود، باید منتظر ارسال رایگان آن باشید.

خرید گل برای هدیه به سراسر ایران از  vipshop

اگر روش پرداخت ارزی را برای خرید گل از گل فروشی آنلاین vipshop را انتخاب کرده‌اید. می‌توانید از همه کشورها سفارش گل ثبت کنید. علاوه بر روش‌های ویزا کارت و استفاده کارت‌های بین‌المللی که به آن اشاره کردیم، مستر کارت، دبیت یا ویزا الکترون، تروی کارت و دیگر کارت‌های بین‌المللی که از۳D Secure پشتیبانی می‌کنند، روش‌هایی هستند که مشتریان خارجی می‌توانند از طریق آن‌ها برای خرید گل و هدیه آن به ایران از آن‌ها استفاده کنند.

در پایان از شما می‌خواهیم اگر تا به الان تجربه سفارش بین‌المللی گل را داشته‌اید، برای ما به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارسال گل به ایران سراسر ایران خارج از کشور پرداخت ارزی ارسال گل بین المللی گل و هدیه سفارش گل مورد نظر خرید گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 شبکه SBS کره جنوبی در گفت و گو با سونگ ایل گوانگ کارشناس سیاسی نظامی این شبکه به بررسی استراتژی ایران مقابل اسرائیل از جمله محور مقاومت (با توصیف دقیق) پرداخت و تبعات حمله ایران به اسرائیل پرداخت و تحلیل غیرمنتظره‌ای را تشریح کرد. این گزارش جالب را که مشخصاً برای کره‌ای‌هایی است که نمی‌دانند در خاورمیانه چه می‌گذرد را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته