Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:08:53 GMT

عراق| انهدام بزرگترین شبکه انتحاری حدفاصل نینوا و کرکوک

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۸۱۹

عراق| انهدام بزرگترین شبکه انتحاری حدفاصل نینوا و کرکوک

منابع عراقی از انهدام بزرگترین شبکه انتحاری در منطقه واقع میان استان‌های نینوا و کرکوک و دستگیری سرکرده بارز داعشی در شمال «فلوجه» خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه، منابع امنیتی عراقی از عملیاتی که به فروپاشی و انهدام شبکه بزرگ انتحاریون منجر شد، خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فاضل ابورغیف» کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد: در عملیات «العزم الاولی» که از سوی نیروهای امنیت ملی انجام شد، بزرگترین شبکه انتحاریونی که میان استان‌های نینوا و کرکوک فعال بودند، متلاشی شد.

وی افزود: این پس از رصد و تعقیب حرفه‌ای نیروهای امنیتی رخ داد و این شبکه انتحاری که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، نابود شدند.

ابورغیف از ادامه عملیات علیه تروریسم خبر داد.

هلاکت سه تروریست در صلاح الدین

اداره اطلاع رسانی امنیت عراقی از هلاکت سه تروریست، انهدام خودرو، تونل و مخفیگاه داعشی در منطقه «العیث» در استان صلاح الدین خبر داد و بیان کرد: بر اثر حمله هوایی به داعش سه تکفیری به هلاکت رسیدند و 4 موتور سیکلت متعلق به آنها و یک مولد برق، تونل، خودرو و نیز منبع آب و سوخت تروریست‌ها منهدم شد.

دستگیری سرکرده بارز داعش در «فلوجه»

یک منبع امنیتی عراقی از دستگیری یک سرکرده بارز داعشی در شمال شهر «فلوجه» خبر داد و اعلام کرد: به دنبال ورود یک داعشی به شمال فلوجه برای انجام اقدامات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان،  نیروهای امنیتی در ناحیه «صقلاویه» در شمال شهر فلوجه در استان الانبار دست به عملیات جستجوی گسترده زدند که موفق به بازداشت سرکرده داعشی شدند.

داعشی دستگیر شده در اقدامات تروریستی زیادی علیه نیروهای امنیتی در زمان تسلط داعش بر این مناطق، مشارکت داشته است.

این داعشی دستگیر شده در میان تدابیر شدید امنیتی و برای بازجویی به یکی از مراکز امنیتی منتقل شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد