Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:54:34 GMT

پرچم های کنگره آمریکا به حال نیمه برافراشته درآمد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۹۰۳

پرچم های کنگره آمریکا به حال نیمه برافراشته درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا، دستور داد تا پرچم های کنگره این کشور به نشانه احترام به «ویلیام ایوانز» افسر پلیسی که شب گذشته در حادثه حمله به ساختمان قوه مقننه جان خود را از دست داد؛ به حالت نیمه برافراشته درآید.

این در حالی است که در حادثه حمله با خودرو به ساختمان کنگره آمریکا که شب گذشته رخ داد؛ یک پلیس دیگر نیز مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضارب ۲۷ ساله که «نوح گرین» نام داشت نیز به ضرب گلوله پلیس از پای درآمده است. گفته می شود که او انگیزه تروریستی نداشته و دچار بیماری روانی بوده است.

با این حال، تحقیق درباره انگیزه احتمالی او از این اقدام همچنان در جریان است. این حادثه بیشتر از آن بابت اهمیت دارد که برای دومین بار طی سه ماه گذشته است که به مقر قانون گذاری ایالات متحده حمله می شود. دفعه قبل، طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اعتراض به پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰، ساختمان کنگره را تصرف کردند.

کد خبر 5179796 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا کنگره آمریکا حمله با خودرو نانسی پلوسی ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه کمیسیون ویژه برجام برجام عربستان سعودی ویروس کرونا مصطفی الکاظمی رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه لبنان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند