Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:از مجموع ۷۱۳ داوطلب نام نویسی شده برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ۹۴ درصد مرد و ۶ درصد نیز زن هستند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نامزدهای احتمالی برای تصاحب ۹۱ کرسی با هم رقابت می کنند بیان کرد: بیشترین آمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان بویراحمد با ۲۱۹ داوطلب و کمترین نیز در  مارگون با ۲۷ نفر داوطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: هم اکنون فرایند رسیدگی به تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان در حال انجام است.

رییس  ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نام نویسی از انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و عشایر استان نیز از روز دوشنبه شانزدهم فروردین آغاز می شود.

محمدی عنوان کرد: این انتخابات در روستاها و مناطق عشایری با حداقل ۲۰ خانوار یا یکصد نفر جمعیت برگزار خواهد شد.

وی در مورد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز گفت: تاکنون ۱۴ نفر داوطلب شرکت در این انتخابات شده اند.

محمدی تصریح کرد: ۲ نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه سابقه حضور در مجلس را دارند.

محمدی ابراز داشت: ساعت ۱۸ امروز شنبه چهاردهم فروردین آخرین مهلت نهایی شدن فرایند ثبت نام متقاضیان در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت است.

وی تاکید کرد: فرایند تایید صلاحیت داوطلبان پس از اتمام زمان نام نویسی آغاز و حداکثر تا بیستم خرداد نامزدهای احتمالی اعلام می شود.

وی عنوان کرد: عوامل اجرایی انتخابات در این استان برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

محمدی افزود: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: هیات های اجرایی هم اکنون در شهرستان های این استان مشخص شده و به دلیل انتشار ویروس کرونا شعب اخذ رای نسبت به دور گذشته افزایش خواهد یافت.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و بیش از ۱۷ شهر است.


 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران اخبار کنکور انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شوراهای شوراهای اسلامی حوزه انتخابیه نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود