Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@10:25:29 GMT

سرمربی آنتورپ تکلیف بیرانوند را روشن کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۰۰۷

سرمربی آنتورپ تکلیف بیرانوند را روشن کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال آنتورپ در هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک روز دوشنبه این هفته به مصاف تیم اندرلخت می‌رود. آنتورپ در حال حاضر سه دروازه بان یعنی علیرضا بیرانوند ایرانی، «ژان بوتز» فرانسوی و «دی ولف» بلژیکی را در اختیار دارد. با تعطیلی دو هفته‌ای لیگ بلژیک به دلیل بازی‌های ملی، ابهاماتی درباره اینکه چه کسی درون دروازه آنتورپ قرار می‌گیرد، ایجاد شده بود، بخصوص درباره بیرانوند که در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه عملکرد قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فرانک ورکوترن» سرمربی تیم آنتورپ در نشست خبری بازی با اندرلخت در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت دروازه‌بانی این تیم برای بازی روز دوشنبه، خبر از دور بودن بیرانوند و بوتز از ترکیب اصلی داد. وی با بیان اینکه دی ولف دروازه‌بان آنتورپ باقی خواهد ماند، گفت: ما سه دروازه‌بان خوب داریم اما در حال حاضر مجبور به انتخاب نیستم چون کار ساده ای است. کسی که خوب بازی کند در ترکیب می‌ماند.

دی ولف در چند بازی گذشته آنتورپ درون دروازه این تیم قرار داشت و بیرانوند جایگاهش را در این تیم از دست داده بود. دی ولف در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از تیم یوپن به تیم آنتورپ منتقل شد و هنوز مشخص نیست فصل آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر.

کد خبر 592612 برچسب‌ها فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!