Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:10:13 GMT

به عملکرد دستگاه ها در تحقق شعار سال نظارت می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۰۶۵

به عملکرد دستگاه ها در تحقق شعار سال نظارت می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با نگاهی به نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری می‌بینیم بحث قدرتمند شدن اقتصاد کشور همواره یکی از دغدغه‌ها و مورد تاکید جدی ایشان بوده است.

وی افزود: قدرتمند شدن اقتصاد ایران و قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولیدات داخلی است که با توجه اینکه کشورمان یکی از غنی‌ترین کشورهای دنیاست، این ظرفیت را داریم که به این هدف دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار ظرفیت‌ها و منابع خدادادی زیاد در کشور، کارآفرینان توانمندی هم داریم که باید آنها را جدی بگیریم و با پشتیبانی و رفع موانع بتوانیم زمینه سرمایه گذاری ها را برایشان فراهم کنیم.

کرمی با تأکیدات اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از شعار سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: همانطور که آیت الله رئیسی هم در روزهای گذشته اعلام کردند، دستگاه قضائی تمام توان خود را برای حمایت از شعار سال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی کرمانشاه نیز همین رویکرد را در پیش خواهد گرفت، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید امسال به گونه‌ای عمل کنند که در امر تولید با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، شرایط کسب و کار استان کرمانشاه را به سمتی پیش ببرند که در افراد به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شوند تا تولید رونق بگیرد.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان هم نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده کوتاهی برخورد می‌کند.

کد خبر 5179773

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کرمانشاه دادستان کرمانشاه شهرام کرمی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر عکس استانها خرم آباد سانحه تصادف گرگان تردد وسایل نقلیه شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند